بسته موفقیت

برای سنددار کردن یک ملک بدون سند به کجا باید مراجعه کرد

اگر شما جزء افرادی هستید که قصد خرید ملک بدون سند دارید یا ملکی را به صورت قولنامهای خریده و معامله کردهاید، هم می توانید برای خانه خود سند تهیه کنید. البته بهتر است در مورد هزینه اخذ سند خانه و هزینه سند برای خانه قولنامه ای هم اطلاعاتی داشته باشید.برای دریافت سند باید به هیئت حل اختلاف مراجعه کنید. میتوانید برای حل مشکل سند املاکی که شرایط قانون تعیین تکلیف اراضی و املاک فاقد سند را دارند، به آنها مراجعه کنید.روش قانونی سنددار کردن ملک بدون سند رسمی به چه صورت است؟اگر شما از جمله افرادی هستید که یک تجربه خرید ملک بدون سند دارید یا ملکی را به صورت قولنامهای خریده و معامله کردهاید، نگران نباشید. شما هم میتوانید به راحتی برای خانه خود سند تهیه کنید. البته بهتر است در مورد هزینه گرفتن سند ملک و هزینه گرفتن سند برای خانه قولنامهای هم اطلاعاتی به دست آورید.در ادامه برای دریافت سند باید راهی هیئتی شوید که در این مورد تصمیم گیری میکنند. منظور از هیئت، هیئتهای حل اختلاف است که میتوانید برای حل مشکل سند املاکی که شرایط قانون تعیین تکلیف اراضی و املاک فاقد سند را دارند، مراجعه کنید.آنها تکلیف سنددار شدن ملک شما را مشخص خواهند کرد. شما باید در این هیئتها حضور یابید و دلایل نداشتن سند را بازگو کنید. اعضا نیز دلایل شما را میشنوند و با بررسی شرایط و مقررات در ادامه تحقیقات لازم را انجام میدهند تا صحت گفتههای شما مشخص شود. البته نظر یک کارشناس هم در این مورد مهم است و بعد از دریافت نظر کارشناس است که رای صادر خواهد شد.این هیئتها متشکل از یک قاضی، رئیس اداره ثبت یا قائممقام وی و گاهی رئیس اداره راه و شهرسازی یا رئیس اداره جهاد کشاورزی یا قائممقام آنان است. این هیات یک دبیر هم دارد که قبل از رسیدگی هیئت، جریان ثبتی ملک را از اداره ثبت استعلام کرده و گزارش میدهد.وقتی رای صادر شد، هیات آن را در رسانهها منتشر میکند. اداره ثبت اسناد آن محل نیز باید این رای را در دو نوبت به فاصله ۱۵ روز در روزنامه های کثیرالانتشار و محلی منتشر کند.

حتما روزی ۷ دقیقه بخندین
هیچ کس نیست که از خندیدن خوشش نیاید. اگر چه ممکن است درصد بالایی از شما فکر کنید که خندیدن صرفا جنبه روانی دارد فواید لبخند زدن فراتر از تاثیرات مثبت روحی و روانی است. یک متخصص نشان داده است که لبخند زدن به مدت ۷ دقیقه در روز می تواند فواید سلامتی قابل توجهی برای شما داشته باشد. شاید وقتی اخبار روز را می خوانید، متوجه می شوید که نه تنها چیزی برای خندیدن وجود ندارد بلکه بیشتر اخم هایتان با خواندن تیترهای درشت در هم می رود. در این مورد، عذر شما بابت نخندیدن موجه است. با توجه به اینکه دندانپزشکی در همه جای جهان در بحران قرار دارد و به دلیل تعرفه های بالای خدمات دندانپزشکی، میلیون‌ها نفر نمی‌توانند به دندانپزشک مراجعه کنند، بهداشت دهان و دندان در حال حاضر یک موضوع برجسته و مهم به شمار می رود. یک متخصص دندان به شما یادآوری می کند که لبخند زدن نه تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه برای سلامت دهان و دندان هم بسیار عالی بوده و طیف وسیعی از مزایای بالقوه را در خود گنجانده است. «مزیت اصلی لبخند این است که استرس را کاهش می‌دهد.» «لبخند زدن باعث افزایش اندورفین و کاهش سطح کورتیزول می شود. بنابراین ، در زمانی که احساس استرس می کنید می توانید لبخند بزنید تا احساس بهتری در شما ایجاد شود.» لبخند زدن می‌تواند فواید ایمنی بالقوه‌ای داشته باشد. لبخند زدن دوپامین آزاد می‌کند و در نتیجه تولید آنتی‌بادی‌های سیستم ایمنی شما را افزایش می‌دهد.

قاسم‌پور و یزدانی همچنان در جایگاه اول و دوم رنگینگ جهانی

اتحادیه جهانی کشتی تازه‌ترین رده‌بندی برترین آزادکاران را بعد از پایان مسابقات قاره‌ای اعلام کرد که «کامران قاسم‌پور» در رده نخست وزن ۹۲ کیلوگرم و «حسن یزدانی» در رده دوم وزن ۸۶ کیلوگرم قرار دارد.در وزن ۸۶ کیلوگرم دیوید تیلور آمریکایی و حسن یزدانی که هر دوی آنها که از مسابقات قهرمانی قاره‌ای صرف نظر کرده بودند در جایگاه اول و دوم قرار دارند. تیلور ۸۸ هزار امتیاز و یزدانی ۸۶ هزار و ۴۰ امتیاز دارند. در این وزن آرتور نایفونوف از روسیه با ۶۵ هزار و ۲۰۰ امتیاز، مایلز آمینه از سن مارینو با امتیاز ۴۷ هزار و ۲۰۰، در جایگاه های بعدی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت