بسته موفقیت

شکایت از کارفرما

شکایت علیه کارفرما نیاز به مشاوره حقوقی شکایت از کارفرما توسط وکیل اداره کار دارد که با نحوه شکایت از کارفرما، طریقه شکایت از کارفرما و محل شکایت از کارفرما آشنایی دارد. از جمله حقوقی که به کارگر تعلق میگیرد. بیمه شدن وی می باشد که کارفرما مکلف است به محض شروع بکار در پایان هر ماه لیست بیمه را براساس میزان حقوق و تعرفه ایکه تعیین شده است به تامین اجتماعی ارسال و در موازات آن مالیات را هم به دارائی بدهد و چنانچه کارفرما از انجام این تکلیف امتناع یا تعلل نماید کارگر می تواند شکایت خود را برای برقراری بیمه تسلیم نماید.در رابطه با اخراج کارگران همواره تجربیان نشان داده است یا تعلل و قصور و تخلف و ناکارآئی کارگران باعث می شود که کارفرما نسبت به اخراج آنان اقدام نماید یا بعلت مشکلات انتقادی و لزوم تقلیل نیرو و یا تغییر کاربری و عوامل آن اخراج کارگر توسط کارفرما انجام شود که مباحث دیگری نیز در این زمینه بصورت جنبی وجود دارد که ذکر آنان طولانی به نظر میرسد.معمولاً بعضی از کارفرمایان برای اینکه جذب نیروی کارآمد داشته باشند می توانند به منظور آزمایش قرارداد موقت با کارگر تنظیم نمایند که در کوران کارکرد و آزمایش چنانچه توانائی و قابلیت کار از ناحیه کارگر را تائید نمودند باید نسبت به جذب نیرو و پرداخت حق بیمه از تاریخ شروع کار اقدام و طبق مطالباتی که قانون کار برای کارگران تعیین و مشخص نموده است وارد عمل شود.مهلت شکایت از کارفرمایان بابت مطالبه حقوق و مزایای پرداخت نشده و همچنین بیمه معوقه، باتوجه به اینکه اینگونه دعاوی مشمول مرور زمان نمی شوند، هیچگونه محدودیت زمانی برای اقامه دعوی وجود ندارد. و در هر زمان، کارگر و حتی بعد از فوت کارگر وراث قانونی وی میتوانند علیه کارفرما اقامه دعوی نماید .تنها محلی که ممکن است نیاز به وکیل رسمی در دعاوی بین کارگر و کارفرما نیاز باشد اداره کار است که کارگر یا کارفرما می توانند هر فرد عادی یا واجد شرایط را بعنوان نماینده به اداره کار معرفی نمایند و حضور نماینده آنان به منزله وکیل تلقی میشود و هرگونه دفاع یا مواردی که نیاز باشد در جلسه مطرح و قابلیت رسیدگی خواهد داشت.

پرداخت به خودتان را در اولویت بگذارید
برای این که از لحاظ مالی پیش بیفتید، باید روی افزایش دارایی سرمایه گذاری کنید، اما اکثر مردم
نمی توانند همین الان چیزی بخرند که برای شان جریان مالی بیشتری به ارمغان بیاورد.اینجاست که پرداخت پول به خود در وهله اول معنا پیدا می کند. شما باید ۳۰ درصد از هر یک پولی را که وارد جریان
مالی تان می شود بردارید؛ حال این پول چه درآمدتان باشد، چه هدیه و چه از هر منبع دیگری، این ۳۰ درصد را در سه حساب تقسیم کنید: پس انداز، سرمایه گذاری و خیریه. پس انداز پولی برای روزهای مبادا، سرمایه گذاری پولی برای خرید دارایی ها و خیریه پولی برای کمک به دیگران خواهد بود. شاید به خودتان فکر کنید: «بله، این کار برای شما با آن همه درآمد آسان است، اما من چطور؟ من به سختی حقوق یک ماه را تا آخر برج می رسانم!» درست است، خبر خوب این است که شما هم می توانید همین کار را بکنید. این کار را به یک عادت تبدیل کنید. زمانی که عادت کنید، در هنگام دریافت پول، در همان ابتدای کار پولی را برای خودتان کنار بگذارید، با دیدن سرعت افزایش آن پول شگفت زده خواهید شد. همچنین وقتی که حساب «دارایی» های تان زیاد شد، می توانید از آن برای خرید خودرو یا رفتن به سفر استفاده کنید و آن موقع است که از این کار حسابی لذت خواهید برد.عالی می شد اگر همه مردم یک پدر پولدار داشتند که سواد اقتصادی شان را بالا می برد اما بیشتر شما این موقعیت را ندارید. ناامید نشوید؛ هر اتفاقی را که در گذشته افتاده است فراموش کنید. زمانی که تصمیم می گیرید تغییرات بزرگی در زندگی تان ایجاد کنید.

روستای ناب گیوشاد

روستای ناب گیوشاد از روستاهای خراسان جنوبی، توابع بخش خوسف بوده که در دهستان براکوه قرار دارد. شغل اصلی مردمان مهمان نواز و خونگرم روستا، کشاورزی و دامداری می باشد. در فصل بهار زمین های زراعی و سرسبز موجود در کناره های روستا، نگاه هر بیننده ای را به خود جذب می کند. همچنین در پیرامون روستا کوه های بلند قامتی قرار گرفته که زیبایی آن را دو چندان کرده است. از محصولات گیوشاد می توان به گندم، جو، زعفران و درختان میوه اشاره کرد. به دلیل گذر رشته ای از آب روستا بر روی کویر، در کنار روستا چشمه آب ترش به وجود آمده که از خواص درمانی فوق العاده ای برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت