بسته سلامت

تسکین درد آرتروز زانو با این ترکیب

پژوهشگران با انجام مطالعه‌ای دریافتند که استفاده‌ موضعی ژل زنجبیل، درد ناشی از آرتروز زانو را تسکین می‌دهد و تاثیری مشابه ژل پیروکسیکام دارد. گیاه زنجبیل از دیرباز برای درمان بیماری‌های متعددی همچون سرماخوردگی، تهوع، ناراحتی‌های گوارشی، اختلالات تنفسی، میگرن و غیره مورد استفاده بوده است.برای اینکه از این ژل خانگی بهترین تاثیرگذاری را ببینید باید با آب ولرم حمام کنید تا منافذ پوستتان باز شوند.

خواص بی نظیر سیر سیاه

فرآیند تخمیر در سیر سیاه آنتی اکسیدان های بیشتری رو نسبت به سیر خادم آزاد می کند و از این بابت اثرات محافظتی بیشتری نسبت به سیر سفید دارد. مصرف سیر سیاه عوارض ناشی از بیماری دیابت را کاهش داده و مقوامت سطح انسولین در بدن را بالا می برد و حتی به جلوگیری از دیابت بارداری کمک می کند. با توجه به ترکیباتی که سیر سیاه دارد به تقویت حافظه کمک کرده و مانع از بروز بیماری هایی از قبیل آلزایمر می شود.

از خواص سویا چه می‌دانید؟

مصرف متوسط ۲۵ گرم پروتئین سویا در روز ممکن است به کاهش ۳درصدی سطوح کلسترول کمک کند. از خواص سویا می توان به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی اشاره کرد. به نظر می ‌رسد ایزوفلاون ‌های سویا ممکن است به کاهش التهاب عروق خونی و بهبود خاصیت ارتجاعی آنها کمک کنند. یک مطالعه نشان داد خوردن نصف فنجان آجیل سویا در روز باعث کاهش فشار خون دیاستولیک در برخی زنان شد.

خواص درمانی این گیاه برای قلب و معده

گیاه بادرنجبویه در محافظت از قلب و کبد در برابر بیماری های معمول آنها موثر است. بادرنجبویه خواص ضدباکتریایی و آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی دارد که این ویژگی اجازه نمیدهد که بیماری ها در برابر داروها مقاومت کنند. اسانس این گیاه در آرام کردن درد معده با منشاء عصبی، احساس چنگ زدگی در معده، استفراغ های دوران بارداری، درمان نفخ معده و روده و رفلاکس معده مؤثر است. عصاره بادرنجبویه ضربان قلب را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت