بسته سلامت

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی تولید داخل، پروانه بهداشتی سازمان غذا ودارو را مورد نظر قرار دهید ودر مورد وارداتی ها دقت کنید که محصول بایستی دارای هو لوگرام فارسی با درج نام فرآورده، شماره مجوز واردات از وزارت بهداشت، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، شرکت وارد کننده وشرکت تولید کننده و همچنین دارای برچسب رهگیری، ردیابی باشد.کمیته مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی

جو دوسرکاهش دهنده التهاب زانو

درد مفاصل می تواند بسیار آزار دهنده باشد
و می تواند در زندگی روزمره اختلال ایجاد کند. غلات کامل مانند جو دوسر مقاوم بوده و التهاب زانو را کاهش می دهد. باکتریهای سالم اسیدهای چرب را تولید می کنند و چربی ها را با کارایی بیشتری اکسیده می کنند و باعث کاهش التهاب می شوند. بلغور جو دوسر همچنین در یک وعده می تواند سرشار از آهن باشد که به رفع کمبود آهن، یکی از دلایل عمده درد مفاصل کمک می کند.

لوبیا برای کاهش وزن مفید است

لوبیا چشم بلبلی به دلیل اینکه کم چرب و کم کالری است برای کاهش وزن بسیار مفید می‌باشد. میزان سدیم این ماده غذایی نیز بسیار کم است. علاوه بر این، لوبیا چشم بلبلی کاملاً فاقد کلسترول است. همه اینها این ماده را به یک گزینه مغذی عالی برای افراد دارای اضافه وزن برای کاهش وزن اضافی و لاغری تبدیل می‌کند. پروتئین بالای لوبیا چشم بلبلی نیز برای پوست ما بسیار مفید است. و فرایند ترمیم آن را تسریع می کند.

قطرات اشک خطرساز انتقال ویروس

یک نوع از آزمایش‌های رایج چشم می‌تواند قطرات اشک آلوده به ویروس سارس-کوو-۲ عامل بیماری کووید-۱۹ را تا یک متر به اطراف پرتاب کند. این مورد فقط محدود به سارس-کوو-۲ نیست و می‌توان آن را به انواع دیگر عوامل بیماری‌زا نیز تعمیم داد. اگر شما فکر می‌کنید که این آزمایش، یک روش بسیار بی‌خطر و بدون تماس است اما باید کمی مراقب باشید. رعایت پروتکول ها در زمان مراجعه به چشم پزشکی ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت