بسته سلامت

بیشتر هندوانه بخورید تا کرونا نگیرید!

آیا می‌دانید مصرف میوه‌ها و صیفی‌هایی مانند هندوانه می‌تواند باعث کاهش خطر ابتلا به کرونا بشود؟ هندوانه دارای آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی مانند ویتامین C و لیکوپن است. به همین دلیل هم مصرف روزانه آن می‌تواند باعث کاهش شدید استرس اکسیداتیو و التهاب در بدن بشود. زمانی که سطح استرس و التهاب در بدن پایین بیاید، عملکرد سیستم دفاعی بدن در برابر عوامل بیماری‌زا مانند کووید-۱۹ هم بهتر می‌شود.

علائم ویروس دلتا، مانند سرماخوردگی

علایم اولیه ویروس جهش یافته هندی موسوم دلتا، شبیه سرماخوردگی است و آبریزش بینی، گلودرد و احتقان بینی مهمترین علائم اولیه ابتلا به کرونای هندی به شمار می رود. دلتا خود را به پایتخت رسانده است. هرچند امکان بررسی بیماران از لحاظ ابتلا به این ویروس جهش یافته هندی وجود ندارد اما شواهد موجود بر این موضوع دلالت دارد که رفتار فعلی ویروس در بیماران متناسب با دلتا یا همان ویروس جهش یافته هندی است.

بی حسی دست چپ مرتبط با قلب

بیماری عروق کرونری اغلب یکی از دلایل
بی حسی دست چپ است که حتی می تواند در هر دو دست نیز خود را نشان دهد.علاوه بر بی حسی یک یا هر دو دست، علائم زیر نیز ممکن است وجود داشته باشند:. درد توان فرسا یا درد پشت جناغ سینه، یا دردی شدید در قفسه سینه که محل آن مبهم است. دردی که تا نواحی گردن یا بالای شکم، منتشر می شوداین علائم می توانند ناشی از فشار فیزیکی، استرس یا قرار گرفتن در معرض سرما باشند.

از خواص آلو قطره طلا چه می دانید؟

آلو قطره طلا، میوه‌ای بسیار مغذی با خواص فراوان برای سلامتی است. آلو سرشار از ویتامین‌ها، فیبر و آنتی‌اکسیدان است که خطر بروز برخی بیماری‌های مزمن را کاهش می‌دهد. اگرچه این میوه یکی از نمادهای منطقه لورن فرانسه است، اما در بسیاری از مناطق دیگر دنیا نیز کشت می‌شود. در روزهای گرم تابستان به دلیل کاهش میزان زیادی از آب بدن، فرد به خشکی مزاج مبتلا می‌شود که در نهایت عمل دفع بسیار سخت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت