جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳

تقویت ریه ها فقط در عرض 10 دقیقه!

عضله دیافراگمی که بین حفره سینه و حفره شکمی قرار دارد. در این تمرین تنفسی ، عضله دیافراگمی تقویت خواهد شد. برای انجام این تمرین می توانید دراز بکشید یا بایستید، یک دست خود را روی سینه تان و یک دست تان روی شکم تان قرار دهید.به مدت 2-3 ثانیه از بینی نفس بکشید ، دقت کنید شکم تان به سمت داخل کشیده باشد.در هنگام بازدم سعی کنید نفس تان را به آرامی به بیرون دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ کیلومتر دیگر از باند دوم محور بیرجند-قاین با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد

بیشتر

ستاد مدیریت بحران استان، ادارات دولتی خراسان حنوبی را پنجشنبه های هر هفته ، تا

بیشتر

با آغاز ماه محرم و قطعی آب اغلب روستاها در پایان هفته این نگرانی همانند

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت