خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی تولید داخل، پروانه بهداشتی سازمان غذا ودارو را مورد نظر قرار دهید ودر مورد وارداتی ها دقت کنید که محصول بایستی دارای هو لوگرام فارسی با درج نام فرآورده، شماره مجوز واردات از وزارت بهداشت،تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، شرکت وارد کننده وشرکت تولید کننده و نام مواد متشکله و دارای برچسب رهگیری باشد.کمیته مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی

ابتلا به کرونا در سیگاری ها بیشتر است

بر اساس برآوردهای سازمان بهداشت جهانی خطر درگیری شدید با عوارض بیماری کووید۱۹ و مرگ بر اثر ابتلا به آن در میان افراد سیگاری بین ۴۰ تا ۵۰ درصد بیشتر از غیرسیگاری‌ها است.نتیجه‌گیری نادرست از پژوهش‌های علمی یا دنبال کردن توصیه‌های غیرجدی و شایعات درباره راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا، تا کنون جان هزاران نفر را گرفته است تصور غلط حفاظت مواد مخدر و الکل در پاندومی کرونا خطر ساز شد.

نوشیدنی‌های شیرین را کنار بگذارید

بر خلاف تصور اکثر مردم بدن بیشترین کالری خود را فقط از مواد خوراکی جامد دریافت نمی‌کنند، بلکه نوشیدن آب میوه یا نوشیدنی قهوه کارامل به اندازه خوردن یک کاسه سیب زمینی سرخ کرده به بدن کالری برساند؛ بنابراین میزان مصرف آب، نوشابه، قهوه و چای شیرین را کنترل کنید. اگر هر یک از این نوشیدنی‌ها را در طول روز مصرف کنید، حداقل ۸۰۰ کالری اضافی در شب دریافت کرده اید. نوشیدنی های شیرین را کم کنید.

میوه های حاوی کلسیم

میوه، سبزیجات برگ دار و لوبیا نه تنها حاوی کلسیم هستند، بلکه مواد معدنی، ویتامین و مواد شیمیایی فیتو هم در آن ‌ها وجود دارد.انجیر منبع خوبی از کلسیم است. فرقی ندارد که انجیر تازه یا انجیر خشک مصرف کنید در هر صورت کلسیم را به بدن شما می رساند. ۸ گرم انجیر خشک ۱۰۷ میلی گرم کلسیم دارد.پرتقال نه تنها منبع خوبی از ویتامین است، بلکه سرشار از کلسیم است. تقریباً یک عدد پرتقال حدود ۶۵ میلی گرم کلسیم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

عماد – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سند توسعه دانش‌بنیان که در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت