پیام شما

  • باسلام لطفا پیگیری وضعیت توزیع سوخت گازوئیل درجایگاه های سطح استان بخصوص بیرجند بشین با توجه به اینکه تمام کشور حتی استان های همجوار وضعیت گازوئیل خوبه چرا باید در بیرجند تاساعت۱۴ سوخت بدن که صف های طویل شکل بگیره هدف مدیر شرکت نفت چیه صبر کامیون‌داران هم حدومرز داره بخدا دیگه بریدیم خسته کوفته یه روز میخوای کنار خانواده استراحت کنیم اونم باید بریم صف سوخت خواهشا صدای در گلوخفه شده این قشر صبور باشید. باتشکر دعاگویان راننده کامیون
  • از اداره برق به دلیل تعویض لامپهای افتابی به مهتابی درخیابان مطهری تشکر میکنم و امیدوارم در سایر خیابان ها نیز این کار انجام شود.

*واقعا باید انصاف داشته باشیم و از کارهای خوب دولت تقدیر کنیم. سال گذشته چه قدر بی آبی و قطع برق داشتیم که به اعتراضات مردمی منجر شد،اما امسال وزارت نیرو با برنامه عمل و تولید رو افزایش داد که خداروشکر تا این لحظه مردم اذیت نشدند.

  • سلام اقای شهردار خیابان اصلی سجادشهر هیچ زیبایی ندارد. از شما درخواست میکنم همانگونه که به خیابان های دیگر شهر رسیدگی میکنید به فکر این خیابان هم باشید. به طور مثال خیابان های جوادیه سنگفرش و جدول بندی شده اما سجادشهر هیچ اقدامی نشده است.
  • باسلام خدمت معاون محترم سیاسی استاندار جناب آقای طالبی. شما دستور برگزاری کلاس های اوقات فراغت در روستاهای بزرگ حاشبه شهرستان های استان را دادید که خواستم این مورد را با شما درمیان بگذارم. روستای نوغاب درمیان باجمعیت هزارو دویست خانوار هیچ برنامه ریزی برای کلاس فراغت جوانان درتعطیلات تابستان ندارد. در سطح شهرستان این کلاس ها برگزار خواهد شد اما روستای نوغاب خیر. امید به پیگیری این موضوع برای رفع نابرابری و تبعیض را دارم. تشکر از خدمات شما.
  • سلام خبری خونده بودم که آب مشترکان بد مصرف روزان ۶-۵ ساعت قطع خواهد شد. واقعا اگر این قوانین در فرهنگ مصرف آب موثر باشه که من ازشون تقدیر میکنم اما آقایان مسئول بیش از ۹۰ درصد مصرف آب در بخش کشاورزیه و شما با این قوانین فقط خودتون رو گول می زنید. باید فکری به حال کشاورزی غرقابی بکنید که منابع زیرزمینی کشور را خشک کرده با این قوانین تاثیری در کم آبی نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت