پیام شما

* در ارتباط با شلوغی مراکز واکسیناسیون ، وقتی پیامک برا کسی نرفته است مردم نباید راه بیفتند بروند برای تزریق واکسن. عده ای از شهروندان بدون دریافت پیامک می روند و مراکز بهداشتی را شلوغ کرده و خودشان هم اعتراض می کنند.

* لطفا در خصوص برخی  اتوبوس های خط زاهدان بیرجند و زاهدان مشهد یک مطلب بگذارید شاید مسئولین ببینند و اقدام پیشگیرانه انجام بدهند. دو سال است با این اتوبوس ها رفت وآمد می کنم .متاسفانه به دلیل قاچاق گوسفند توی جعبه اتوبوس  بوی فضولات  اتوبوس را فرا می گیرد و حتی با شست وشو  هم از بین نمی رود اعتراض هم می کنیم پرتت می کنند بیرون.

* در ارتباط با وضعیت بحرانی زاهدان ، با این روند شلوغی بوستان ها در بیرجند و عدم نظارت و این وضع واکسیناسیون و با وجود مسئولین بی مسئولیت ما این وضع در شهر ماهم دور از انتظار نیست

* آقای مسئولین لطفا ازپول خودمان که بابت کرونا جریمه مان کردید واکسن بخرید نکند فقط به خاطرجریمه هایش مردم را واکسن نمی زنید.

* سلام آوا اگر دردم یکی بودی چه بودی ! برای تماس با ۱۱۸ باید کلی پشت خط بمانیم مراکز بهداشت اصلا گوشی را برنمی دارند، سرشان شلوغ  است قبول ولی باید یکی باشد به سوالات مردم جواب بدهد یا نه !!!

*چقدر خوب بود شورای شهر از نظرات و پیشنهادات مردم در اداره شهر با راه اندازی یک سامانه پیامکی یا سایت استفاده می کرد. مطمئنا شورای جدید باید نگرش و زاویه دید متفاوت و جدیدی نسبت به گذشته داشته باشد.

*ما آخرش هم نفهمیدیم کرایه باربری ها چند درصد بارنامه است. به یک مغازه دار می گویند ۱۰ درصد بیشتر بکشی روی جنست جریمه می کنیم درحالیکه بعضی باربری ها با هزینه باربریش ۳۰ درصد بارنامه را ازمردم درخواست می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت