پیام شما یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • از کرونا هم چند ماه گذشته، رمضان دارد هم تمام می شود ولی تاکنون هیچ کمکی به مددجویان نشده فکری هم به حال ما هم بکنید.
  • لطفا مسئولین پاسخ دهند: در این شرایط کرونایی و اوضاع نابسامان اقتصاد خانوارها آیا رواست که بابت یک معاینه فنی خودروی پیکان مبلغ ۳۷۰۰۰ تومان دریافت نمایند.کل تست فنی پیکان پنچ دقیقه طول کشید و از من بینوا ۳۷۰۰۰ تومان گرفتند که جای سوال دارد مگر مرکز معاینه فنی چه کار کرد که این مبلغ بالا را از قشر ضعیف اجتماع می گیرد.آیا این یک نوع کمک مومنانه تلقی می شود؟
  • با سلام، اخیرا کسانی که به تازگی عزیزی را از دست داده اند برای مراسم سوم یا هفتم و یا چهلم مردم را سر قبر در قبرستان دعوت می کنند که با تذکرات بهداشتی جور در نمی آید. قوم و دوست و همسایه هم که مجبور است شرکت کند. داغدیده ها برای مدتی رعایت حال مردم را بکنند جلسات را بعد از ماه مبارک بگیرند.
  • جناب آقای استاندار ورود اتباع بیگانه بدون قرنطینه عواقب خطرناکی برای سلامت شهروندان استان دارد خواهشمند است فکری نمایید اکثر کشورها از جمله چین برای ورود ۱۴روز قرنطینه در نظر گرفتند آنوقت اتباع افغانی که هنوز کشورشان به شدت به ویروس کرونا آلوده است
  • بی مهابا وارد استان می شوند. خواهشا رسیدگی و تذکر دهید.
  • از شهرداری و شورای شهر خواستاریم با افزایش دستفروشان افغانی که اکثرشان کالای قاچاق عرضه می کنند مثل گذشته برخورد کنند کسبه در اثر کرونا در حال ورشکستگی هستند حضور اینان نمکی است بر زخم تمامی کسبه شهر خواهشمند است رسیدگی کنید.
  • سلام عزیزان در صورت امکان با همکاری فرزندان، دوستان، اقوام و … برای از بین رفتن کرونا و عاقبت بخیری دنیا به گفته ما قدیمی ها خون کنید و به بقیه هم اطلاع رسانی کنید.
  • سلام آوا جان امسال اداره ثبت هزینه چاپ سند تک برگ را از ۵۰ هزار تومان به ۱۰۰ هزار تومان یعنی صددرصد افزایش داده و شهرداری هزینه بازدید را از ۴۵ هزار تومان به ۱۵۰ هزار تومان یعنی سیصد درصد افزایش داده است. متاسفانه نظارتی بر دستگاه های اجرایی نیست و از استانداری تقاضا دارم پیگیری نمایند چرا افزایش قیمت اینها اینهمه بیش از تورم است.
  • لطفا فکری به حال آسفالت طالقانی ۱۰ بردارید. چون چندین بار لوله آب ترکیده و کوچه را به جهت کارهای فنی کنده اند و هنوز که هنوزه چاله ها آسفالت نشده، لطفا رسیدگی شود.
  • با سلام خدمت استاندار پرتلاش و پیگیر استان جمعی از اهالی خیابان سپیده خواهشمندیم در خصوص ورودی این خیابان از تقاطع محلاتی دستورات لازم را به دلیل تصادفات و خطرات مختلف مبذول فرمایید.
  • سال هاست که مردم به صورت رایگان از چشمه آب شیرین امیرآباد بهره مند می شوند. مدتی است لوله آب که از داخل دانشکده کشاورزی عبور می کند ترکیده و تقریبا نصف آب هدر می رود متاسفانه مسئولین به فکر رفع نقص نیستند در برنامه های آموزشی گفته می شود اگر شیر آب چکه می کند آن را ترمیم کنید که در شبانه روز ۲۰۰ لیتر آب هدر می رود می گویند پیاده رو را با آب آشامیدنی نشویید حال چه کسی جابگوی هدر رفت این همه آب می باشد مسئولین از خدا بترسند و مشکل را حل نمایند در این وضع بی آبی.
  • چه خَبره ؛ هزینه پستی یک پاکت صدگرمی از اداره پست بیرجند تا اداره ثبت اسناد بیرجند با فاصله کمتر از یک کیلومتر ۱۶ هزار تومان کمی انصاف چیز خوبیه. ادارات سعی می کنند تمام هزینه های خودشان را بر ارباب رجوع تحمیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت