پیام شما پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • ما انسان ها واقعا عجول هستیم و سریع واکنش نشون می دهیم و این
    یک خصلت خوب به شمار نمی روددیشب یکی از دوستان دوران دانشجویی ام
    تماس گرفت و می گفت سریال بچه مهندس را که دیدم یاد تو افتادم یاد رقص محلی زیبایی که در بیرجند انجام می شد و یاد خاطرات شهر تمیز و مردم مهربان و باصفایش کردم به نظرم خیلی ها در این دنیای پر از پیچیدگی به صفا و صمیمیت بیرجندی ها در این سریال توجه کردند چیزی که ما در آتش قضاوت های زودهنگام مان آن را ندیدیم.
  • مسئولین خواهشا رسیدگی کنید که مدیر عامل تعاونی مسکن بعد از بیش از یک سال از تحویل واحدهای فاز ۲ به چه حقی از ساکنین این منطقه بخاطر درب کردن پارکینگ جهت حفظ مال و اموال شان مطالبه چک ضمانت می نماید. چه اندازه ایشون باید گوش اعضا و ساکنین رو ببرد و پول دریافت کند و هیچ پاسخگویی نداشته باشد. مگر ساکنین این فاز سربازهای ایشون و دفتر تعاونی ایشون هستند که به خود اجازه می دهند هر طور می خواهند با کمال بی ادبی برخورد نمایند. لطفا رسیدگی فوری در این خصوص بفرمایید در غیر اینصورت و عدم رسیدگی مراتب از مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.
  • مسئولین محترم راهنمایی و رانندگی با سلام لطفا بفرمایید کسانی که با خودرو از آخر بلوار ملاصدرا می آیند چگونه باید وارد خیابان میرداماد شوند؟؟!! باغچه های وسط بلوار ملاصدرا رو که در حال احداث است و با تصمیم شما نه بریدگی و نه ورودی برای خیابان میرداماد گذاشته اند واقعا دردسر بزرگی برای برخی اهالی درست کرده، لطفا تجدید نظر کنید!
  • با سلام به عنوان یک شهروند قدیمی و با تجربه یادم می آید در زمان هجوم ملخ ها به مزارع، شب محل خوابیدن آنها پای بوته ها قبل از طلوع افتاب
    که هوا سرد است با خاک و سم تمام ملخ را با تخم نابود می کردیم چون با پهن شدن آفتاب حرکت و هجوم به مزارع و گسترش آن شروع می شد مسئولین مبارزه با این مشکل به این نکته توجه داشته باشند از کلیه عزیزان زحمت کش تشکر می کنم.
  • خدا بیامرزد پدر کسی که نقشه خیابان پاسداران رو کشید. چهل سال پیش برای آسایش مردم به پنجاه سال بعد هم فکر کرده بود. هم عرض کوچه ها خوبه و هم به فکر فضای سبز بوده.یک موی اون آدم شرف داره به …
  • سلام. راننده ترانزیتم که در محور ماهیرود تردد زیاد دارم. بارها و بارها از طریق همین روزنامه و گزارشات کتبی به مسئولین مرتبط در مورد پرخطر بودن و تردد فراوان آن محور اطلاع رسانی کرده اما چه سود که اعتبارات فقط صرف دکوراسیون و تغییرات مبلمانها و یا … می شد و حالا باید شاهد حوادث مرگبار مردمی فقیر و ضعیف و ستم دیده باشیم. بیشتر محورهای استان همین گونه اند. ان شاا… خداوند از مسئولین بی تفاوت نگذرد.
  • لطفا یه فکری برای آسفالت جاده اسفهرود که بعد از بارندگی بعضی از نقاطش کنده شده قبل از اینکه اتفاقی بیفته بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت