پیام شما دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • اقای استاندار تا کی باید شاهد رشد بی ضابطه قیمت مسکن در این استان کم جمعیت و ضعیف باشیم خواهشمندیم
    تا فشار ناشی از تورم و دلال بازی یک عده آدم از خدا بی خبر پشت مردم رو نشکسته فکری بردارید اگر شده تصمیماتی از دیگر استان ها بگیرید.
  • مدیر کل محترم راه و شهرسازی لطفا برنامه زمانبندی برای شروع ، اجرا و تحویل مسکن ملی رو اعلام کنید.کمر قشر اجاره نشین زیر پرداخت اجاره ها خم شده . خواهشا اگر همتی بر اجرای این طرح دارید زودتر تعیین تکلیف کنید .
    یکسال از عمر این دولت مونده و عملا تا پایان امسال اگر این طرح به نتیجه نرسه چند سال دیگه خونه دارشدن مردم چشم انتظار به تعویق میفته.
  • با سلام. جناب آقای استاندارخواهش می کنم یک سری به مجتمع های مسکونی سایت اداری بزنید ببینید وضع نظافت کوچه ها چقدر افتضاح هست و
    شهرداری اصلا پاسخگو نیست خواهش
    می کنم برای یکی از محلهای پاکیزه ترین شهر ایران که سایت اداری هم شامل آن می شود چاره ای بیاندیشید.
  • باسلام. شمال شهر بلوار شعبانیه و نرجس از داروخانه و بانک محروم است تقاضای پیگیری داریم.
  • با سلام خدمت استاندار محترم. باید عرض شود درحال حاضر به روستاهای شهرستان های استان جهت رفع مشکلات مراجعه می کنید ای کاش به روستای بخش مرکزی استان نیز سری بزنید در حال حاضر در هفته حداقل دو تا سه روز از نعمت آب در این وضعیت بیماری و گرما و ماه رمضان محروم هستیم و متاسفانه آب و فاضلاب هم دریغ از همکاری. این مشکل سال قبل هم در روستای غیوگ وجود داشته و امسال مجددا شروع شده است.
  • سلام اجاره خانه ها در بیرجندخیلی زیاد شده چرا مسئولین به این موضوع توجهی نمی کنند چون خودشون هم مسکن دارند و هم حقوق های بالا یه جوانی که تازه تشکیل زندگی داده چطور این اجاره های بالاروپرداخت کنه
  • باسلام خدمت استاندار کاری و مردم مدار خواهشاً حرف مردم
    شهرک چهکند رو بشنوید نزدیک عید و هفته دولت میشه قول میدن راه
    چهکند به بلوار پیامبر اعظم (ص) متصل میشه ولی فقط وعده هستش از شما خواهش می کنیم پیگیر این راه باشید فقط یک پل مونده امیدوارم رسیدگی کنین.
  • سلام. آقای شهردار لطفا بلوار مسافر روبروی ترمینال را ساماندهی و آسفالت کنید اینجا هم جزو شهر است.
  • با سلام. لطفا مسئولین فکری به حال قیمت های مسکن بکنن این درست نیست استانی به این کوچکی رتبه سوم تورم در کشور را داشته باشد.
  • نمایندگان محترم مردم در شورای شهر اگر فکر می کنید نماینده ما هستید به خاطر مشکلاتی که کرونا ایجاد کرده شما هم ۲ ماه از عوارض شهری را در بیرجند ببخشید.
  • با سلام خدمت استاندار محترم و دلسوز و جهادی فریاد رس محرومین استان خراسان جنوبی جناب آقای معتمدیان، روستای تاجکوه در فاصله ۷۰ کیلومتری مرکز استان و جزو بخش مرکزی چندین سال برای آب آشامیدنی مسئولین قول می دهند ولی هنوز هیچ خبری نیست و چندین روستا با فاصله ۶ کیلومتری از این روستا آب آشامیدنی دارند و مشکلاتی دیگر در این روستا وجود دارد که اگر مرتفع گردد تمام جوانان که به شهرهای بیرجند و فردوس و سرایان و روستاهای اطراف کوچ کردند بر می گردند از حضرتعالی در خواست می کنیم
    به صورت میدانی بازدیدی از وضعیت این منطقه و این روستا و روستاهای همجوار داشته باشید.
  • با سلام امیدواریم با همت استاندار زحمتکش خراسان جنوبی مشکل زمین و مسکن با واگذاری زمین در شهر بیرجند حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت