بسته موفقیت

مهارت که موفقیت شغلی تان

رسیدن به درآمد بیشتر و داشتن احساس رضایت شغلی از آرزوهای انسان های امروزی است. ما ساعت های زیادی از روز را سر کار هستیم و موفقیت در شغل مان نه تنها به درآمد بیشتر ختم خواهد شد بلکه باعث می شود احساس رضایت بیشتری از زندگی مان داشته باشیم. انعطاف پذیری شناختی به طور کلی به این معناست که ژیمناستیک کاری ذهنی باشید. اگر فرض کنید که مغز شما زمین ژیمناستیک است و تمام ابزارهای مختلف (حلقه ها، میله ها و چوب ها) را به عنوان روش های مختلف تفکر تصور کنید (مغز خلاق، مغز ریاضیاتی، مغز تفکر انتقادی و…)، انعطاف پذیری شناختی این است که چقدر سریع و راحت می توانید بین روش های مختلف فکر خود را جابه جا و حرکت کنید. هر چه منعطف تر باشید، راحت تر می توانید الگوهای جدید را ببینید و ارتباطی منحصر به فرد بین ایده ها ایجاد کنید. خب ما چگونه باید اندام شناختی خود را منعطف کنیم؟ با آموختن موضوعات جدید و به ویژه، آموختن روش های جدیدی از فکر کردن. اگر شما از نوع افراد خلاق نیستید، سعی کنید حضور در یک کلاس هنری را امتحان کنید. اگر آدم خلاقی هستید ولی وقتی کلماتی مثل «بازارهای مالی» یا «اقتصاد» را می شنوید سرتان را می خارانید، خود را موظف به خواندن مجلات اقتصادی کنید. علاقه های خود را گسترش دهید، خارج از کنج راحتی خود پا بگذارید و از افرادی که دیدگاه های شما درباره جهان را به چالش می کشند استقبال کنید. حرفه شما (و مغز شما) برای این موضوع ممنون شما خواهد بود.با انبوه محصولات جدید، فناوری های جدید و روش های جدید کار کردن، کارکنان لازم است که خلاق تر شوند تا بتوانند از این تغییرات بهره ببرند. پیش بینی می شود که خلاقیت، تبدیل به مهارتی کلیدی تر در آینده شود بنابراین پیش از این که برچسب «غیر خلاق» را به خودتان بزنید، به یاد داشته باشید که خلاقیت فقط حوزه تخصصی افراد هنری مثل موسیقی دان ها و نویسندگان نیست. اگر بتوانید اطلاعات ظاهراً پراکنده و نامرتبط را به یکدیگر ارتباط دهید و تمام ایده ها را در کنار هم قرار دهید تا چیزی «جدید» را معرفی کنید، پس شما آدمی خلاق هستید.

چگونه به زندگی ایده‌ آل خود برسیم؟

برای اینکه واقعاً خوشحال باشید، به یک احساس مشخص جهت‌گیری نیاز دارید اولین کلید زندگی شاد و، مهم‌ترین آن‌، آرامش ذهن است، چراکه بدون آرامش، هیچ چیز این دنیا ارزش خاصی ندارد و به همین دلیل است که شما تمام عمر برای آن تلاش می‌کنید و معمولاً با توجه به میزان آرامش درونی خود ارزیابی می‌کنید که در هر زمان چقدر خوب عمل کرده‌اید.آرامش ذهن و تفکر مثبت برای عملکرد بهتر و زندگی شادتر همه گروه‌های انسانی ضروری است و می‌تواند روابط شما را تحت تأثیر قرار دهد.سلامتی و انرژی، دومین مواد اولیه زندگی شاد هستند و درست مانند آرامش ذهن که حالت روانی طبیعی شما است، این دو مسئله نیز حالت جسمی طبیعی شما محسوب می‌شوند.سومین کلید موفقیت و داشتن یک زندگی شاد، روابط عاشقانه با کسانی است که دوستشان دارید و به آن‌ها اهمیت می‌دهید، چراکه این افراد باعث شده‌اند شما یک انسان کامل باشید و به همین دلیل، شاد بودن یا نبودن شما در زندگی از رابطه شما با دیگران نشأت می‌گیرد و رابطه شما با دیگران است که شما را به معنای واقعی کلمه، تبدیل به انسان می‌کند. آزاد بودن از نظر مالی به این معنی است که پول کافی داشته باشید تا مانند اغلب مردم به طور مداوم نگران آن نباشید.پول ریشه بدی‌ها نیست، بلکه این بی‌پولی است که بدی‌ها را به وجود می‌آورد. دستیابی به آزادی مالی، خود یکی از مهم‌ترین اهداف و مسئولیت‌های زندگی شما است.احساس آزادی مالی برای خودسازی و دستیابی به هر هدف مهم دیگری ضروری است.

خانه فروتنی بیرجند ( موزه عروسک )

در سفرتان به بیرجند و دیدن جاهای دیدنی این شهر تاریخی اگر به محله‌ی چهاردرخت بیرجند رفتید حتما به خانه فروتنی بیرجند (موزه عروسک) سر بزنید.در جاهای مختلف این محله تابلو موزه عروسک را می توانید ببینید . خانه فروتنی بنای قاجاری است که به موزه تبدیل شده است .خانه فروتنی در خیابان منتظری شهرستان بیرجند و در استان خراسان جنوبی واقع‌شده است. قدمت این بنا به اواخر دوره‌ی قاجار مربوط می‌شود. در این خانه‌ی تاریخی و زیبا موزه‌ای به نام موزه‌ی عروسک بناشده است که عروسک‌های محلی و قدیمی در آن به نمایش گذاشته می‌شود. این اثر در تاریخ ۲۵ اسفند سال ۱۳۸۰با شماره ثبت ۵۰۵۱ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.در این عملیات بام سازی بنا، گچ کاری دیوارها، کف سازی و استحکام بخشی و برای دو اتاق در طبقه بالای ساختمان انجام شده است.معماری این فضا براساس معماری کویری بنا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت