بسته سلامت

زیتون مفید برای سلامت گوارش

زیتون غنی از فیبر است و یکی از فواید سلامتی فیبر، شکم سالم است. نه تنها آن، بلکه ویتامین ایی موجود در زیتون نیز برای سلامت گوارش بسیار عالی است. وردن زیتون های سیاه می تواند نقش ایبوپروفن را در تسکین برخی دردها در مفاصل و یا بافت های ارتباطی جایگزین کند. این به آن معنی است که زیتون های سیاه هم می توانند به عنوان کشنده درد عمل کنند . زیتون سیاه از برخی بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند.

این ورزش چهره تان را زیبا می کند!

چاقی صورت در واقع بیشتر به معنی پرکردن گونه‌ها است. زیرا صورتی با گونه‌های پرتر و برجسته‌تر، جوان‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد. یکی از بهترین راه‌ها برای چاقی صورت، ماساژ پیش از خواب با روغن بادام، زیتون یا نارگیل است. به جز ورزش چاقی صورت و رژیم‌های تغذیه‌ای برای این هدف؛ تزریق چربی نیز جزء روش‌های چاقی صورت هستند. یوگای صورت شامل ماساژی است که ماهیچه‌ها، پوست را تحریک می‌کند.

اثر درمانی رزماری بر بیماری ها

رزماری بالاترین میزان آنتی اکسیدان را دارد. اثر درمانی رزماری بر بسیاری از بیماری‌های انسانی نظیر روماتیسم، تصلب شرائین، بیماری‌های عروق کرونر، مسمومیت کبدی، سرطان، زخم روده، آب مروارید، آسم تنفسی، زخم معده و عدم تحرک اسپرم به اثبات رسیده است. روغن فرار رزماری را می‌توان به عنوان تثبیت‌کننده چربی‌ها، روغن‌ها و غذا‌های حاوی چربی و کره در برابر اکسیداسیون و تند شدگی و در گوشت‌های تخمیری به کار گرفت.

جگر مرغ بخوریم یا نه؟

آنتی بیوتیک ها، فلزات سنگین و سموم بیشتردر بافت نرم تجمع می یابند و از آنجایی که جگر هم بافت نرمی است این گونه مواد در این بافت رسوب می کنند و با خوردن جگر، آنتی بیوتیک ها، به بدن انسان منتقل شده و باعث به خطر افتادن سلامتی می شوند. پس اگر از نحوه پرورش مرغ مطلع نیستید آن را مصرف نکنید.پیش از مصرف گوشت مرغ آن را حسابی بپزید زیرا فرآیند پخت و پز باعث از بین رفتن برخی از این آنتی بیوتیک ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت