بسته سلامت

دمنوش نابود کننده سرماخوردگی

مصرف دمنوش آویشن به هضم غذا، رفع درد شکم و نفخ کمک بسزایی می‌کند.ویروس سرماخوردگی را با مصرف دمنوش آویشن ضربه‌فنی کنیدآویشن ضد سرفه، خلط آور و در درمان برونشیت و آسم موثر است.استفاده از دمنوش آویشن، سیاه سرفه و التهاب دستگاه تنفس فوقانی را رفع می‌کند. این دمنوش آرام‌بخش، خواب آور، تقویت‌کننده حافظه، ضد میگرن، سردرد و سرگیجه است. مصرف دمنوش آویشن سبب رفع تپش قلب می‌شود.

سیب میوه ای معجزه آسا

از فواید سلامتی مهم سیب این است که، با رادیکال های آزاد بی اکسیژن که باعث دیابت می شوند، مبارزه می کند.سیب ،غنی از فیبرهای محلول است، کلیدی برای تغییر نوسانات قند خون. میزان بالای فیبر محلول، در سیب، به وسیله انتقال قند به جریان خون به میزان کم، به کنترل قند خون کمک می کند.زنانی که حداقل یک سیب در روز می خورند، ۲۸ درصد کمتر به دیابت نوع ۲ مبتلا می شوند، به نسبت افرادی که سیب نمی خورند.

آسیب به عروق خونی و لخته شدن خون

آسیب ناشی از رگ های خونی موجب فعال شدن پلاکت خون می شود که به نوبه خود باعث لخته شدن خون می شود.پلاکت ها به دیواره های رگ های خونی آسیب دیده متصل می شوند.سلول ها این را با تغییر شکل و ایجاد یک پلاگین انجام می دهند، که قسمت آسیب دیده راپر می کنند تا خون از آن نشت نکند. هنگامی که فعال می شود، پلاکت ها مواد شیمیایی را جذب می کنند تا به مرحله بعدی برسند که ساختار شبکیه ای مانند دارد.

عوارض مصرف خودسرانه دارو

عادت استفاده بی رویه و زیاد از برخی قرص ها و ویتامین ها در بین ایرانی ها بسیار رایج است این اولین علامتی است که به دلیل مصرف ویتامین یا مکمل زیاد اتفاق می افتد و فرد حالت تهوع، استفراغ و اسهال را تجربه خواهد کرد. مکمل مربوط به کاهش وزن یکی از مکمل هایی است که ممکن است عوارض جانبی اش را زودتر نشان دهد. بعضی از آن ها حاوی مواد محرکی هستند و عوارضی مانند سرگیجه را به دنبال خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت