اخبار اقتصادی – اجتماعی

تمام ادارات دولتی تا پایان مرداد پنجشنبه ها تعطیل  است

اردکانیان وزیر نیرو درباره تدابیر این وزارتخانه برای حل مشکل قطعی برق گفت: تا پایان مردادماه، پنجشنبه‌ها برای سازمان‌های دولتی مطابق با ترتیباتی تعطیل شد و درباره ساعت کار ادارات نیز به استانداران اختیارات داده شده تا تصمیم بگیرند و اطلاع رسانی خواهد شد.

افزایش اقساط ماهانه طرح ملی مسکن

رویداد ۲۴ نوشت: در حالی معاون وزیر راه از افزایش وام طرح ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد که اقساط ماهانه این وام به بیش از ۴.۲ میلیون تومان افزایش می‌یابد با وام ۲۵۰ میلیون تومان و در نظر قرار دادن سود ۱۸ درصدی متقاضی طرح ملی مسکن در بازپرداخت ۱۲ ساله ماهانه باید ۴ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان پرداخت کند. در ماه ۱۲ سال دوازدهم مجموعا متقاضی ۶۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بازپرداخت داشته است؛ یعنی سود ۳۶۱ میلیون تومانی برای وام ۲۵۰ میلیون تومانی طرح ملی مسکن.

قیمت بلیت هواپیما کاهش یافت

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای مختلف خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و اخطارهای ارائه شده، ایرلاین‌ها قیمت بلیت خود را کاهش دادند. ذیبخش با بیان اینکه با ۲ ایرلاین به دلیل افزایش قیمت بلیت و بالا بودن قیمت‌ها از سقف نرخ نامه برخورد قانونی شده است، گفت:  علاوه بر اخطارهای مکتوبی که به این شرکت‌های هواپیمایی داده شده،  خط پرواز داخلی که افزایش قیمت داشت، تعلیق شد.

رئیس سازمان مالیاتی: ۳۵۰ هزار تومان معوقه مالیاتی را نمیتوانیم وصول کنیم

رئیس سازمان مالیاتی گفت: از ۳۷۰ هزار میلیارد تومان معوقه مالیاتی تنها ۲۰ هزار میلیارد تومان قابل وصول است.پارسا افزود: با این قوانین  میزان فرار مالیاتی حدو ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است که ۵۰ هزار میلیارد تومان آن اجتناب مالیاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت