اخبار اقتصادی – اجتماعی

یارانه ۵ میلیون خانواده حذف می شود

مدیرعامل شرکت توانیر از قطع یارانه برق ۵ میلیون مشترک خبر داد. متولی‌زاده اظهار کرد: بیش از ۸۵ درصد مشترکان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و تعداد بسیار محدود دیگری وجود دارند که بیش از دو برابر الگو مصرف می‌کنند، سیاست‌های اخیر وزارت نیرو بر این است برای این دسته
از مشترکان تمهیداتی در نظر گرفته شود.

الزام بانک‌ها برای ارائه قرارداد تسهیلات به گیرندگان

وزیر اقتصاد‌ گفت: در جلسه‌ای که با مدیران عامل بانک‌های دولتی داشتیم تعهدی جدی گرفته شد حداقل در زیرمجموعه وزارت اقتصاد که وزیر به عنوان رئیس مجمع عمومی بانک‌ها مسئولیت در قبال بانک‌ها و مردم دارد از هر مراجعه‌کننده از گیرندگان تسهیلات، درخواست یک نسخه از قرارداد را داشته باشد، بانک‌ها موظف هستند که ارائه دهند تا شفاف شود و اگر اجحافی می‌شود در مراجع قانونی قابل پیگرد باشد.

تعهد بدهید، حقوق بگیرید!

سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: ستگاه‌هایی که ورود اطلاعات نداشته‌اند تنها در صورت ارائه تعهد، برایشان مجوز صادر می‌شود. بر این اساس، بالاترین مقام مجاز دستگاه اجرایی که عموما معاونان مالی و اداری سازمان‌ها هستند باید با مراجعه به سازمان اداری و استخدامی، به سازمان تعهد کتبی بدهند که اطلاعات را هر چه سریع‌تر در سامانه بارگذاری خواهند کرد تا سازمان اداری و استخدامی نسبت به صدور مجوز واریز حقوق اقدام کند.

حذف دفترچه بیمه هزینه‌ای ندارد

بعضی سودجویان با افراد تماس گرفته و عنوان می‌کنند که برای دریافت کارت هوشمند بیمه لازم است مبالغی را به یک شماره کارت واریز کنند، وگرنه بیمه فرد از اعتبار خارج می‌شود. این موضوع کلاهبرداری است. حذف دفترچه بیمه هیچ هزینه‌ای برای افراد ندارد. همچنین چیزی به نام کارت هوشمند بیمه وجود ندارد و برای حذف دفترچه بیمه صرفا از کد ملی استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت