دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳

راه‌هایی برای شادتر زیستن

تحرک داشته باشید: ایروبیک یکی از موثرترین انواع ورزش برای افزایش سطح نشاط است. پیاده‌روی یا بازی تنیس علاوه بر اینکه به سلامت جسمانی شما کمک می‌کند، خلق و خوی شما را بهبود می‌بخشد.خواب شبانه مناسب داشته باشید: کمبود خواب شبانه اثرات منفی بر میزان شادمانی دارد. اگر در به خواب رفتن و یا داشتن خواب پیوسته مشکل دارید هرچه سریعتر از طریق مشورت با پزشک مشکل خود را برطرف کنید.
زمانی را بیرون بگذارنید (البته نه در شرایط فعلی!): سری به پارک بزنید یا زمانی را به باغبانی اختصاص دهید. حتی ۵ دقیق نرمش در فضای آزاد تاثیر قابل توجه در بهبود روحیه‌تان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مدیر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اعلامآغاز عملیات اجرایی بیمارستان‌ طبس و نهبندان

بیشتر

شنبه 2 تیر ماه بود که در روزنامه آوا مطلبی با عنوان «توقف روند تعطیلی

بیشتر

۴ کیلومتر دیگر از باند دوم محور بیرجند-قاین با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت