بسته موفقیت

علت سردردهای تنشی

متخصصان عقیده دارند که سردرد های تنشی ممکن است به دلیل انقباضات عضلانی در صورت، گردن و پوست سر اتفاق بیفتد، شاید هم به خاطر عواطف شدید، تنش یا استرس باشد. البته بعضی از تحقیقات نشان می دهد که انقباض عضلانی دلیل این سردرد نیست. بزرگترین محرک سردرد تنشی، استرس است. علاوه بر ورزش منظم، تکنیک هایی مثل بیوفیدبک و یا ریلکسیشن می تواند استرس را کاهش دهد.

درمان سوزش کلیه در روزه داران

برای درمان سوءمزاج گرم کلیه نوشیدن شربت سکنجبین رقیق شده با آب هندوانه ، خوردن کاهوی خرد شده در سکنجبین نعنا، نوشیدن شیره تخم خربزه ۴ تا ۵ بار در روز و هربارپس از دو ساعت بعد از غذا مفید است.دقت داشته باشید که این توصیه ها را تا یک روز پس از رفع علائم ادامه دهید و در طول درمان، باید از هرنوع نوشیدنی و خوراکی گرمی بخش خودداری کنیداگر با این دستورالعمل ها نیز رفع نشد نباید روزه بگیرید.

سرفه تان را درمان کنید

اگر چای گرم شما حاوی زنجبیل باشد به‌عنوان یک ضد احتقان طبیعی و ضد التهاب عمل می‌کند. همچنین باید سعی کنید آرام باشید و به آرامی از طریق بینی نفس بکشید. این روش می‌تواند به شل شدن ماهیچه‌های گردن و توقف سریع سرفه کمک کند. . شما می‌توانید با مرطوب نگه داشتن گلوی خود به روش‌های دیگر مانند استفاده از مرطوب‌کننده‌های دهان یا دوش آب گرم شاهد تاثیر مشابهی باشید.

جوان ماندن با مصرف بیشتر پروتئین

پروتئین عاملی برای قوی شدن ماهیچه ها است. زمانی که شما بدن عضلانی
و ماهیچه ای داشته باشید؛ قطعاً جوان تر نشان می دهید. پروتئین همچنین شما را سیر نگه می دارد و باعث افزایش انرژی بدن تان می شود؛ بنابراین باید سعی کنید که پروتئین رسانی به بدن انجام دهید. چربی های سالم برخلاف چربی های مضر برای بدن شما ضروری هستند و شما را بشاش و شاداب نگه می دارند. ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت