بسته موفقیت

بهترین رمان‌های سال ۲۰۲۱

هیچ چیز مانند داستان و رمان نمی‎‌تواند ذهن کودک را پرورش دهد. برای تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی، رمان و داستان بهترین انتخاب هستند. اینکه کدام یک از انواع رمان را باید خریداری نمایید، به روحیه و سلیقه فرزند شما باز می‎‌گردد:«آلیس در سرزمین عجایب» بیش از ۱۵۰ سال است که در لیست پرفروش‌‎ترین رمان‎های کودکانه قرار گرفته است و کودکان مدرن امروزی نیز همچنان مشتاق شنیدن این داستان هستند. برای آن‌ها بسیار جذاب است که چطور یک خرگوش می‎‌تواند جلیقه بپوشد، ساعت جیبی داشته باشد و در عین حال حرف بزند. کتاب «ماجرا‌های نارنیا ۲ شیر ساحره و کمد لباس» از جمله رمان‌های کودکانه است که محتوای آن کاملا براساس ذهن خیال پرداز نویسنده (سی اس لوئیس) است. ماجرا‌های نارنیا شامل هفت رمان ماجراجویانه و خیال‌پردازی است.کتاب «باغ نیمه شب تام» نوشته فیلیپا پیرس، از دیگر رمان‌های کلاسیک کودکان به‌شمار می‌رود که فروش خوبی داشته است. ماجرا درباره پسری به نام «تام» است که با عمو و عمه خود زندگی می‌‎کند. همه چیز خوب پیش می‌‎رود، اما زمانی که ساعت سیزده زنگ می‎‌خورد «تام» با یک باغ زیبا مواجه می‌‎شود. داستان زمانی جالب می‌‎شود که دختری زیبا به نام «هتی» در این باغ «تام» را ملاقات می‌کند.
برای بزرگسالان هم کتاب «طاعون» نوشته آلبر کامو نیز از دیگر رمان‎‌های پرفروش است. داستان آن به نوعی روایت زندگی این روز‌های ما است. زمانی که یک بیماری همه‌گیر مانند کرونا شیوع پیدا کرده و رابطه انسان‌ها با دنیای بیرون محدود شده است. داستان «طاعون» در یکی از شهر‌های «الجزایر» به نام «اران» رخ می‌‎دهد. به دلیل شیوع یک بیماری مردم در قرنطینه به سر می‌‎برند و ارتباط آن‌ها با دنیای بیرون قطع شده است. نویسنده در طی داستان به خوبی به واکنش افراد مختلف در مواجهه با یک مشکل یکسان اشاره می‌کند.. «سمفونی مردگان» از دیگر رمان‌های پرفروش بزرگسالان است. این کتاب داستانی غمناک و در عین حال جذاب دارد. «عباس معروفی» داستان را در چهار فصل نگارش کرده است.

موانع جدی موفقیت چیست؟
ترس یکی از بدترین دشمنان موفقیت است. وقتی که ترس ریشه های حساس خود را اطراف شما می پیچد و شما را به اسارت خود درمی آورد، هرگز قادر نخواهید بود که به رویاهای خود تحقق ببخشید. ما باید با ترس خود روبرو شویم. ببینیم که به چه دلیلی وجوددارند، آنهار ا به گوشه ای پرتاب کنیم و رویاهای خود را با اشتیاقی شکست ناپذیر دنبال کنیم. بی پرده بگویم، آنچه که بسیاری از افراد را از موفقیت بازمی دارد، عدم داشتن انرژی و انجام کاری است که باعث حرکت به سطح بعدی می شود. آنها به نقطه ای می رسند که احساس راحتی می کنند و سپس خود را برای چرتی به درازای تمام عمر آماده می کنند! بی حال و بی علاقه نباشید؛ ادامه دهید! خود را مجبور کنید که از چرت درآیید و حرکت کنید. اغلب اوقات مسابقه با شکست روبرو می شود زیرا مسابقه تمام نشده است. موفقیت در تیزترین کنج یا شیبدارترین تپه است. پشتکار داشته باشید. ادامه دهید. یک تپه دیگر. یک کنج دیگر!ر صنف املاک می گویند سه نکته مهم وجود دارد: «موقعیت، موقعیت، موقعیت». در موفقیت، آن سه نکته مهم عبارتند از: «پشتکار، پشتکار». نکته اینجاست که می توانید به هر چه که باور دارید برسید. از خود بپرسید که چه نوع افکاری را با خود حمل می کنید. آیا خوشبین هستید یا بدبین؟ اگر باور ندارید که می توانید برسید، پس نخواهید توانست.بدبینی تان هر لحظه شما را پیش می برد. درخواهید یافت که ناخودآگاه خود را تخریب می کنید. خوشبینی را در خود پرورش دهید. به دنبال راه هایی باشید تا باور کنید که می توانید به موفقیت برسید.

روستای شیرگ آقا سربیشه

«شیرگ آقا» روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان سربیشه در خراسان جنوبی. این روستا در در فاصله ۳۰ کیلومتری از شمال شرق سربیشه و در دامنه کوه مومن آباد قرار گرفته است. شیرگ آقا در دامنه کوه مومن آباد پر جمعیت ترین روستا به حساب می آید و از سابقه زیادی برخوردار است . وجود قلعه و ساختار قدیمی آن نشان دهنده این امر است ولی قدمت آن دقیقا مشخص نیست. در خصوص وجه تسمیه روستا بزرگان و مطلعان روستا می گویند:« شیرگ در لغت به معنای “عقاب ” است و این روستا هم در دل کوه قرار دارد و محل زندگی این پرنده است. بعضی هم می گویند: چون گله های زیادی از همان قدیم داشته و شیر و لبنیات فراوان بوده نام آن را ” شیر” که کم کم به “شیرگ” تبدیل شده، نامیده اند» . آب و هوای روستا معتدل است و شغل اصلی مردم روستا دامداری، کشاورزی و بافت فرش و قالیچه است. قنات این روستا دیدنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت