بسته سلامت

رقیق سازی خون با دمنوش دارچین

دارچین دارای خواص زیادی برای سلامت کلی بدن است که شما می توانید از دمنوش دارچین به طور روزانه مصرف کرده و از غلظت خون، جلوگیری کنید. دارچین به طور گسترده در دسترس بوده و حاوی کومارین است.کاهش پرفشاری خون شده و همچنین ممکن است التهاب ناشی از آرتروز و دیگر بیماری های التهابی را از بین ببرد. البته مصرف دارچین به صورت طولانی مدت ممکن است باعث آسیب کبدی شود.

فواید نوشیدن شیر سرد

بهترین مزایای استفاده از شیر سرد برای معده، درمان برگشت اسید معده یا زخم معده است. شیر سرد یک پاک کننده فوق العاده است که ضمن پاک کردن و تسکین پوست، پروتئین های مورد نیاز آن را تأمین خواهد کرد. شیر سرد غنی از الکترولیت ها است و روشی عالی برای هیدراته نگه داشتن بدن و داشتن انرژی در طول روز محسوب می شود. نوشیدن یک لیوان شیر سرد در صبح می تواند شما را در طول روز پر انرژی نگه دارد.

مقدار مجاز مصرف قند و شکر در روز

سه عامل خطر بیماری های غیرواگیر، قند، نمک و چربی هست که وقتی زیاد مصرف شوند، بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، چاقی، برخی انواع سرطان و بالا رفتن فشار خون را به همراه دارد.براساس نتایج بررسی مصرف غذایی خانوارهای کشور که انجام شده، متوسط سرانه مصرف قند و شکر، ۶۶ گرم در روز گزارش شده است، در حالیکه سبد مطلوب غذایی توصیه می کند سرانه مصرف قند و شکر حداکثر باید ۴۰ گرم باشد.

بهترین حالت نشستن کدام است؟

بهترین حالت نشستن محدود کردن آن است؛ یعنی به طور کلی توصیه ما به همه افراد این است که بیشتر از نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه به صورت پیوسته در یکجا ننشینند و بعد از این مدت دو تا سه دقیقه بلند شده و راه روند و دوباره بنشینند. اگر افراد می‌نشینند پیوسته به جلو خم نشوند تا هیچ فشاری به ستون فقرات نباشد؛چراکه این باعث می‌شود دیسک تحت فشار بوده و مستعد به بیرون‌زدگی باشد واین موضوع باید حتماً مراعات شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت