بسته سلامت

عادت‌های بد غذایی

ممکن است برخی افراد بدون آنکه متوجه شوند، به یک عادت غذایی گرفتار شده باشند. مثلا ممکن است فردی هر روز در یک ساعت مقرر یک شکلات بخورد. و یا برخی عادت به نوشیدن چای شیرین در صبحانه دارند. این عادت‌های غلط، می‌توانند زیان آور باشند. اگر واقعا احساس گرسنگی می‌کنید، باید با مصرف منابع سالم کالری گرسنگی خود را رفع کنید. سعی کنید از سایر منابع سالم و شیرینیجات سالم مانند آبمیوه‌ها بهره ببرید.

فشار دادن این نقاط انرژی می دهد

به جای استفاده از طب فشاری متکی بر فشار نقاط و موقعیت های خاص بدن با انگشتان است. روی این پنج نقطه با انگشت شست یا اشاره و انگشت وسط فشار ثابت و محکمی بیاورید و برای سه ثانیه نگه دارید و در دو جهت ماساژ دهید. پایه جمجمه، یک انگشت در عرض ستون فقرات قرار می گیرد. پد بین مفصل شست و انگشت اشاره. کف پا، یک سوم پایین تر از انگشتان پا.دو نقطه ی دیگر: نقطه بالایی مرکز سر، و بیرون استخوان پا

این غذاها را همزمان نخورید

گاهی بعضی افراد تن ماهی را همراه با تخم مرغ مصرف می‌کنند یا برای سرخ کردن ماهی آن را در تخم مرغ می‌غلتانند؛ این کار ممکن است باعث مشکلات گوارشی شود.همین طور مصرف همزمان ماهی با شیر و ماست باعث بروز مشکلات مزمن گوارشی مانند قولنج، برص و… می‌شود. بهتر است در کنار ماهی و یا مواد غذایی که دارای طبیعتی سرد است یک ماده غذایی دارای طبع گرم مانند خرما مصرف شود.

کاهش درد دندان با آب نمک

استفاده از آب نمک و یا سرم نمکی در زمان درد باعث ضدعفونی کردن، کاهش محلول التهاب و آلودگی داخل دهان و دندان می شود.سس زنجبیل و فلفل زنجبیل و فلفل هر دو داروهای ضد درد هستند. شما می توانید هر کدام از این دو ادویه را به طور جداگانه مورد استفاده قرار دهید، چراکه هر دوی این مسکن ها، پیام تسکین درد را به مغز می فرستند. اما برای گرفتن نتیجه بهتر، می توانید مخلوطی از این دو ادویه را تهیه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

حسینی – رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت