بسته سلامت

تاثیرات آب لیمو ترش بر بدن

مواد مغذی در لیموترش وجود دارند که ممکن است برای محافظت در برابر ابتلا به دیابت مفید باشند.این احتمال وجود دارد که با افزودن آب لیموترش به غذای خود از فواید مشابهی بهره‌مند شوید. اگر ویتامین ث در بدن شما کم است نوشیدن آب لیموترش می‌تواند کمک کننده باشد. ویتامین ث در دمای ۳۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد شروع به کاهش می‌کند که تاثیر کمی بر سطح آب لیمو گرم شما خواهد داشت، اما نگران کننده نیست

مزایای درمانی سنجد

از مهمترین فواید درمانی سنجد افزایش سلامت و استحکام استخوانها، پیشگیری و درمان آرتروز، نرمی و پوکی استخوان است. سنجد غنی از کلسیم است و مصرف آن برای افرادی که دچار پوکی استخوان هستند، بسیار مفید می باشد. سنجد از فیبر بالایی برخوردار است، به همین دلیل مصرف آن باعث احساس سیری در فرد شده و از اینرو برای کسانی که رژیم لاغری دارند و به دنبال کاهش وزن هستند، میوه ای مفید است.

فواید زغال اخته

زغال اخته طیف وسیعی از مزایای سلامتی را ارائه می دهد. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان هستند. مطالعه کارشناسان نشان داد که از بین ۲۰ میوه رایج، زغال اخته دارای بالاترین سطح فنل، (نوعی آنتی اکسیدان) است. آنها همچنین سرشار از آنتوسیانین هستند. اینها ترکیباتی هستند که به زغال اخته رنگ قرمز تیره خود را می دهند. مطالعات نشان داد که این ترکیبات ممکن است اثرات ضد سرطانی و ضد التهابی داشته باشند.

بهترین روش برای درمان نفخ معده

پرهیز از خوردن مواد خوراکی خام و پختنی با یکدیگر مهمترین نکته در درمان نفخ معده است افراد نباید ماست، سالاد و آب را با غذای پختنی مصرف کنند. همچنین از در هم خوری و بر هم خوری پرهیز شود. از درمان‌های نفخ معده مصرف ادویه زنیان است. این ادویه را موقع نفخ می‌توان جوید یا موقع صرف غذا این ادویه روی غذای مصرفی ریخته شود، این کار سبب می‌شود که گازهای اضافه داخل دستگاه گوارش تحلیل رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: کارگروه رصد و پایش علل جذب

بیشتر

بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت