بسته سلامت

علت اصلی بوی بدن دهان

رفلاکس معده هنگامی اتفاق می‌افتد که محتوای معده به مری برسد، پس از شروع هضم غذا، اسید را به دهان می‌برد و دهان را با طعم تلخ ترک می‌کند. از خوردن غذا‌هایی که بسیار چرب است یا هضم آن دشوار است خودداری کنید، زیرا باعث افزایش اسید در معده می‌شود. پرهیز از خوردن وعده‌های غذایی بسیار زیاد مهم است، زیرا هضم مناسب معده را دشوار می‌کنند. بوی بد دهان از سنین کودکی شروع و با افزایش سن ، بیشتر می شود.

چند نکته مفید برای تمیز کردن ایرپاد

از دستمال خیس و مواد شیمیایی استفاده نکنید، زیرا به ایرپاد ها صدمه و آسیب وارد می کند.اگر هم چسبندگی داخل ایرپاد بود، می توانید آن را با یک وسیله که نوک تیزی دارد، از داخل ایرپاد بیرون بیاورید. مسواکی مخصوص هم که برای تمیز کردن ایرپاد باشد، کنار بگذارید تا مواد چسبنده راحت تر جدا شوند. اگر ایرپاد کثیف باشد، مجبور هستید که صدای آن را خیلی زیاد کنید تا راحت بشنوید و صدای زیاد هم به گوش تان آسیب می رساند.

سرگیجه از علایم بیماری قلبی است

سرگیجه ممکن است به علل مختلف در شما بروز پیدا کند که یکی از دلایل آن می‌تواند ابتلا به بیماری‌های قلبی باشد. اما از جمله اقدامات اولیه سکته قلبی این است که قبل از وقع سکته علائم را شناسایی و درمان کنید. عموما علت اصلی سرگیجه این است که خون کافی به مغز نمی‌رسد و به همین دلیل علت سرگیجه ممکن است ریتم نامنظم قلب و تضعیف عضله قلب باشد به خصوص اگر این حالت با احساس لرزش و نبض تند قلب باشد.

چرا تند تند تشنه می شویم

وقتی قند خون بالا می رود فشار زیادی به کلیه ها وارد می شود که منجر به ایجاد ادرار میشود و گلوکز اضافی دفع می شود. کم خونی ناگهانی که در نتیجه خونریزی قاعدگی یا خونریزی معده رخ می دهد، علت رایج آنمی محسوب می شود به همین دلیل بدن برای جبران از دست دادن مایعات بدن آب را جایگزین می کند. فشار خون پایین و غذاهایی که ادرار آور هستند مانند :کرفس ، لیمو و چغندر احساس تشنگی را بیشتر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت