بسته سلامت

یک برنامه غذایی تهیه کنید

از دلایلی که ما دچار عادات بد غذایی می شویم، این است که ما برنامه ای برای یک تغذیه سالم نداریم و یا به سمت راحت ترین غذاها می رویم (و این معمولا به معنی غذای ناسالم است). با داشتن یک برنامه غذایی، خودتان را برای تهیه وعده های غذایی و انتخاب غذاهای سالمتر و خانگی آماده کنید و خوردن کیک ها را کنار بگذارید. از همه مهمتر قبل از اینکه گرسنه شوید، درباره نوع غذایی که می خواهید بخورید، تصمیم بگیرید.

خواص سیر کباب شده

بدن در یک ساعت اول سعی می کند سیر را مثل غذا هضم کند و مواد مغذی آن براحتی هضم می شود. بدن شروع به جذب سیر می کند و سیستم ایمنی بدن را بالا می برد و شروع به حذف چربی های اضافه می کند. سیر خاصیت انتی باکتریایی دارد که بعد از ۶ ساعت شروع به کار می کند ، سیر باکتری های موجود در سیستم را می کشد. در این زمان مواد مغذی موجود در سیر توسط بدن استفاده می شود و ظرف ۲۴ ساعت بدن را پاک می کند.

سردردهای صبحگاهی

سردردهای صبحگاهی نیز می تواند از نشانه های یک مشکل ریوی باشد. در صورت مشکل ریوی هنگام خواب فرد تنفس عمیقی ندارد و این امر سبب تجمع دی اکسید کربن در بدن می شود. تجمع دی اکسید کربن سبب گشاد شدن رگهای خونی در مغز و منجر به سردرد می شود.مشکلات ریه سبب دردی تیز در قفسه سینه به هنگام سرفه یا نفس کشیدن عمیق می شود. این درد گاهی در قسمت میانی بدن تا پشت کمر شما احساس می شود.

دمنوش ترخون

ترخون دارای برگ‌های ساده به رنگ سبز است و کاپیتول‌های آن کوچک و به رنگ سبز و خوشه‌ای است. قسمت مورد استفاده ترخون در واقع همان برگ‌ها و سرشاخه‌های جوان آن است.ترخون منبع بسیاری خوبی از آهن، کلسیم و منگنز است و این گیاه هم چنین دارای پتاسیم، منیزیم و ویتامین‌های C. A است.دمنوش ترخون اشتها آور است، زیرا ترخون ترشح شیره‌های گوارشی معده را تحریک می‌کند و موجب افزایش اشتها می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت