بسته سلامت

قند خون خود را پایین بیاورید

سرکه سیب: ممکن است با به تعویق انداختن تخلیه معده بعد از غذا، سطح قند خون را کاهش دهد. دارچین: این ادویه ممکن است با افزایش حساسیت به انسولین و کاهش سرعت تجزیه کربوهیدرات ها در دستگاه گوارش، سطح قند خون را بهبود بخشد.بربرین: تحقیقات نشان می‌دهد که این ترکیب با تحریک تجزیه گلوکز توسط آنزیم‌ها، ترویج استفاده از قند در بافت شما و افزایش تولید انسولین، قند خون را کاهش می‌دهد.‌

شیک‌های پروتئینی بنوشید

شیک‌های پروتئینی یک راه آسان برای افزودن پروتئین اضافی به رژیم غذایی شما هستند. دریافت پروتئین کافی در رژیم غذایی می‌تواند متابولیسم شما را افزایش دهد، اشتهای شما را کاهش دهد و به کاهش چربی، به ویژه از ناحیه میانی بدن شما کمک کند. علاوه بر این، مطالعات نشان داده اند که افزودن شیک های پروتئینی به رژیم کاهش وزن شما ممکن است به ویژه در کاهش دور کمر شما موثر باشد.

درمان سیاتیک با خوابیدن روی زمین ‌

درد عصب سیاتیک، در خواب نقش بزرگی دارد، چون کسانی که از این مشکل رنج می‌برند، صبح‌ها با درد بیشتری از خواب برمی خیزند. این مسأله به این دلیل رخ می‌دهد که حالتی که در آن می‌خوابید ممکن است فشار روی این قسمت را بیشتر سازد یا باعث وارد شدن فشرده شدن عصب سیاتیک شود. خوابیدن روی زمین می‌تواند کمک کند ستون فقرات تان تنظیم درستی یابد، امری که به تسکین درد سیاتیک کمک می‌کند ‌.

نکات مهم قبل از نصف کردن قرص

ابتدا با پزشک مشورت کنید اگر دکتر تائید کرد قرص را به دو نیم تقسیم کنید. پسول را نمی شود نصف کرد چون داخل آن پودری است و مواد آن بیرون می ریزد. بعضی قرص ها دیر روی سیستم بدن تاثیر می گذارد و نباید به دو نیم تقسیم شوند چون اثر خود را از دست می دهند. بعضی داروها اگر بیشتر از چند دقیقه در مجاورت هوا باشند تاثیر خود را از دست می دهند، بنابر این قرصی هم که نصف شود در این مورد اثری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

کاری – درد بیمار بودن و همراه بیمار بودن خود به تنهایی می تواند یک

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت