بسته سلامت

علائم جدید اومیکرون

طبق گزارش انجمن سلامت ملی بریتانیا، علائم کرونا به طور کلی عبارتند از: «درجه حرارت بالا، سرفه مداوم، یا از دست دادن یا تغییر در حس بویایی یا چشایی».با این حال، برخی از افراد حالت تهوع و از دست دادن اشتها نیز داشته‌اند؛ علائمی که معمولاً با کووید مرتبط نیستند.به گفته «تیم اسپکتور» پروفسور اپیدمیولوژی ژنتیک در کالج کینگز لندن، اینها علائم شایع هستند. برخی از آنها حالت تهوع، تب نسبی، گلودرد و سردرد داشتند.

مهمترین عوارض کم شنوایی

وزوز گوش، سرگیجه ،مشکل در شنیدن حروف بیصدا، دشواری در تشخیص کلمات، کاهش اعتماد به نفس، کاهش استقلال فردی، انزوای اجتماعی و کاهش ارتباطات دوستانه، افسردگی استرس.احساس تنهایی؛ سوء ظن به دیگران. عصبانیت و پرخاشگری،‌عدم مشارکت در فعالیت اجتماعی زوال عقلی پیشرفت آلزایمر خستگی مغز،‌پیرگوشی و توام شدن بیماری هایی چون دیابت، گواتر و نارسایی کلیه با آن.

قرص چای سبز برای پوست

پوست صورت برای جوان ماندن و شاداب بودن به مراقبت نیاز دارد اولین تأثیر قرص چای سبز برای پوست، مهار آثار مخرب رادیکال‌های آزاد است. آنتی اکسیدان های موجود در عصاره این گیاه، فعالیت رادیکال‌های آزاد را از بین برده و اجازه تخریب بافت پوست را نمی‌دهند. بنابراین با مصرف قرص چای سبز پوست شما دیرتر از قبل دچار افتادگی و چروک خواهد شد. قرص چای سبز می‌تواند این مواد را برای بدن تأمین کند.

پیشگیری از ابتلا به زخم معده

یکی از عوامل تشدید کننده احتمال ابتلا به زخم معده، قرارگیری در معرض دود و استعمال دخانیات می باشد. مؤثر ترین روش در خصوص تعدیل اسید معده، هیدراته سازی بدن است. این امر در پیشگیری از ابتلا به زخم معده کمک شایانی می کند. توصیه می شود برای هیدراته سازی بدن به صورت روزانه ۸ لیوان آب مصرف کنید. فشار روانی با میزان ترشح اسید معده رابطه مستقیمی دارد، استرس هم خطر زخم معده را درپی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت