بسته سلامت

نوشیدنی پرطرفدار ولی سم برای کبد

پژوهش ها نشان می‌دهد رژیم غذایی گیاهی غنی از سبزیجات با برگ پهن سبز تیره علائم میگرن مزمن را کاهش می‌دهد. گیاهی غنی از سبزیجات برگ پهن مانند اسفناج و شاهی با کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو در کاهش علائم میگرن نقش دارند. آزمایش داوطلبان در این تحقیق نشان می‌دهد تبعیت از رژیم غذایی حاوی سبزیجات برگ پهن سطح بتاکاروتن را در خون افزایش می‌دهد و موجب کاهش میگرن می شود.

خواص میوه به برای فشار خون

از دیگر خواص میوه به، کمک به تنظیم و کنترل فشار خون است. به حاوی پتاسیم است که این پتاسیم موجود در به موجب شل کردن عروق و تنظیم انقباض عروقی می‌شود و از این طریق به جریان بهتر خون در رگ‌ها کمک می‌کند و سبب تنظیم فشارخون می‌شود. از دیگر خواص آن تنظیم و بهبود سطوح چربی‌های خونی است و با بهبود سطح چربی خون میوه به می‌تواند از بروز بسیاری از بیماری‌های قلبی ممانعت کند.

خطر کمبود ویتامین دی

کمبود ویتامین دی با ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت، ام اس، سرطان های سینه و کولورکتال مرتبط است. علاوه بر این، کمبود ویتامین دی، جذب کلسیم را دچار اختلال می کند. ماهی، غلات غنی شده و لبنیات، منابع سرشار از ویتامین دی هستند با این حال شما برای جذب ویتامین دی از طریق پوست، نیاز به قرار گیری در معرض نور مستقیم خورشید نیز دارید. نیاز به دریافت مکمل ویتامین دی ۳ داشته باشید.

گلپر در هضم غذا موثر است

طبع گلپر گرم بوده و سبب از بین رفتن سردی معده شده و در هضم غذا موثر است. گلپر باعث کنترل اشتهای کاذب شما می شود و بنابراین در لاغری موثر است و چربی سوز قوی برای شکم و پهلو است. از دمنوش گلپر پس از ورزش استفاده نمایید. استفاده از گلپر در حمام به تسکین التهاب و پوست کمک کرده و باعث نرمی و لطافت پوست شود. حمام گلپر می‌تواند موجب درمان اگزما شود.چند قطره نارگیل اضافه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت