بسته سلامت

کرونا بیماری ام اس را تشدید می کند

نظرسنجی از بیماران ام اس نشان می دهد که اکثر افراد مبتلا به ام اس پس از ابتلا به بیماری کرونا علائم جدید را تجربه می کنند و یا علائم قبلی آنها تشدید می شود.این یافته ها همچنین نشان می دهد که بیماران مبتلا به ام اس که از نظر جسمی ناتوان هستند یا با اضطراب یا افسردگی دست و پنجه نرم می کنند، کمتر به طور کامل از کرونا بهبود می یابند. به این معنی که آنها دیگر هیچ علامتی از آن را تجربه نمی کردند.

آنچه درباره بیماری صرع باید بدانید

در وقت صرع، اصلا دستپاچه نشوید. دراغلب موارد کل مدت تشنج کمتر از ۱.۵ دقیقه است. در صورت تشنج، سریعا اشیا تیز و خطرناک را از اطراف بیمار کنار بگذارید. بیمار را بغل نکنید. سرش را محافظت کنید تا آسیب نبیند. اصلا وسط دندان بیمار دست تان را وارد نکنید! اصلا در دهان بیمار، و یا بین دندان های او، چیزی وارد نکنید. یک دست تان را پشت سر بیمار و دست دیگر را زیر فک بیمار قرار دهید تا زبان به عقب منحرف شود.

مضرات خوردن هات داگ

اگر جزو علاقه مندان به خوردن هات داگ هستید بهتر است از عوارض و آسیب های آن برای سلامتی تان اطلاع داشته باشید این ساندویچ معروف و پرطرفدار می تواند عاملی برای ابتلای شما به انواع بیماری های قلبی و عروقی باشد متاسفانه هات‌داگ یکی از غذاهای پرطرفدار است که نمی‌توان آن را مغذی و سالم دانست. در واقع گوشت‌های فرآوری شده می‌توانند منجر به ابتلا بیماریهای مانند بیماری‌های قلبی، دیابت شوند.

حمام گرم آنفلولانزا را کاهش می دهد

حمام های گرم نیز می توانند علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا را در بزرگسالان کاهش دهند. اضافه کردن نمک اپسوم و سودا به آب می تواند دردهای بدن را کاهش دهد. اضافه کردن چند قطره روغن اسانس مانند درخت چای، رزماری، آویشن، ، اسطوخودوس یا اکالیپتوس، همچنین ممکن است اثر آرامبخش داشته باشد.راه های بسیاری وجود دارد که افراد با علائم سرماخوردگی و آنفلوآنزا
خود را با داروهای خانگی درمان می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت