مصرف چای عمر را طولانی‌تر می کند

نوشیدن حداقل دو فنجای چای در روز سلامت قلب را حفظ کرده و کمک می کند تا فرد عمر طولانی‌تری داشته باشد. اثر مثبت مصرف چای تحت تاثیر اینکه چای، سیاه مصرف شود یا با شیر یا با شکر قرار نمیگیرد. همچنین دمای نوشیدنی یا گونه‌های ژنتیکی موثر بر سرعت سوخت و ساز کافئین در افراد در اثربخشی از چای تاثیری ندارد. مصرف مرتب چای سیاه با کاهش ۹ تا ۱۳ درصدی خطر مرگ در افراد میانسال همراه است.

این صبحانه برای شما عالی است

کلسترول بد می‌تواند شریان‌ها را مسدود کند و منجر به بیماری‌های قلبی عروقی شود؛ نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن جو دوسر، سطح کلسترول بد را در بدن کاهش می‌دهد. جو دوسر منبع غنی از بتا گلوکان، فیبری است که طیف وسیعی از فواید با خود به همراه دارد. با این حال، ممکن است دریافت مقدار توصیه شده فیبر جو دوسر فقط از بلغور جو دوسر دشوار باشد. در عوض، محققان سبوس جو دوسر را توصیه می‌کنند.

مضرات برنج تاریخ مصرف گذشته

بهترین زمان مصرف برنج دو سال بعد از شالی کوبی است. از مهم‌ترین علایم برنج‌های تاریخ مصرف گذشته تغییر رنگ مایل به قهوه ای، شکننده بودن برنج ها، کپک زدگی، کرم زدگی، رطوبت و تغییر طعم است.اگر تاریخ مصرف بهینه برنج گذشت، آن را تست کنیم و اگر از نظر سلامت تایید نشد، باید خوراک دام شود و مورد مصرف صنعتی قرار گیرد معدوم و به کود زیستی تبدیل شود.افراد چاقی به جای برنج سفید از غلات سبوس دار استفاده کنند.افراد دچار دیابت از مقدار کمتری برنج استفاده کنند تا قند خون شان بالا نرود.

آویشن دم کنید

آویشن سرشار از «فنول» است برای همین یک ضدعفونی کننده موثر می‌شود که با بیماری‌های مجاری تنفسی مقابله می‌کند. متخصصان معتقدند که این گیاه در درمان التهاب مجاری تنفسی بسیار موثر عمل می‌کند. برای بهره‌مندی بهتر توصیه می‌کنیم داغ میل کنید، دو قاشق چای‌خوری آویشن را در یک فنجان آب جوش ریخته و اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد. محلول را صاف کنید و روزانه سه مرتبه از این دم کرده میل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت