پیام شما یکشنبه ۳۰ آذر

  • در خصوص تیتر آیا نگاه مسئولین تغییر می کند در روزنامه : تهران می‌گوید یک کلاهی برای من بفرستید و یادش هم می‌رود اما مدیر اینجا از کارمند سر می‌خواهد و او از مردم و دیگران.
  • دستور رهبری برای خروج پادگان ها از شهر مگر برای بیرجند و تهران متفاوت بوده است که پادگان ۰۱ تهران به پارک تبدیل شد اما پادگان ۰۴ بیرجند با خشک شدن درختان، تبدیل به یک کویر محصور شده. از دادستان و نماینده ولی فقیه درخواست پیگیری این دستور را داریم.
  • مسئولین بجای حساس شدن های بی مورد به کسب و کار مردم که در حاشیه جاده فردوس – بیرجند قرار دارد بهتراست برای پیچ های خطرناک و حادثه ساز که از بیرجند تا روستای شوشود قرار دارند و جان دهها تن از جوانان و مردم منطقه را گرفته است وخانواده های بسیاری داغدار عزیزانشان شده اند یک فکری بکند و حساسیت وتوجهش در طول مسیر فقط وفقط به وظیفه ومسئولیت واقعی خودش باشد.
  • اینقدر تذکرات بهداشت از طریق رسانه ها در مورد ماسک زدن و رعایت فاصله و نرفتن حتی برای چندساعت و دقیقه دور هم یا سر زدن از پدر و مادر هیچکس گوش و رعایت نمی کند اگر تذکر بدیم ما می شویم آدم خراب مسئولین جدی هشدار عواقب ذکر شده رابدهند.
  • آواجان سلام پس از چند هفته به آرامستان رفتم با سیل جمعیت که ماشین های شان دراطراف پارک کرده بودن روبه رو شدم برای پارک ماشین و بردن وسایل به قبرستان مشکل داشتم. مردم که میرن پس چه دلیلی دارد که جلوی پارک ماشین هاراگرفتن .ممنونم!
  • حرفهای استاندار در خصوص وضعیت استان و عملکرد مدیران را باید طلا گرفت امیدوارم ایشون سر حرف خودش بایستد و این مشکلات حل شود.
  • آوا تو رو خدا تو رو به پیغمبر قسم موضوع جاده بیرجند – سه قلعه را پیگیری کن چرا پلیس اجازه تردد به خودروهای سنگین در این محور روستایی را
    می دهد. حمل ونقل عمومی باید از مسیر جاده های ترانزیتی انجام شود نه اینکه ما هر چند روز به دلیل ترافیک شدید این محور عزیزی را از دست بدهیم.
  • کاش فدراسیون فوتبال پیگیری می کرد بازی پرسپولیس را می انداختند شب یلدا که مردم در خانه هایشان می ماندند و بیرون نمی آمدند و کرونا هم سر جایش می نشست و بازی را تماشا می کرد.
  • سلام آوا یکی از دوستان همشهری می گفت قرار است برود ترکیه برای یک تور که آنجا واکسن کرونا به آنها می زنند من رویم نشد مستقیم به ایشون بگم اما شما لطفا تو روزنامه بنویسید این واکسن ها دارد روی آنها آزمایش می شود خدای نکرده به هوای یک واکسن تائید شده همچین ریسکی نکنند.
  • خداقوت به پرستاران عزیز به مناسب میلاد حضرت زینب که واقعا زینب وار با تمام سختی ها صبر کردند و تلاش کردند کاش مدیران بخش درمان هم قدر این قشر را بدانند و با پرداخت به موقع مطالبات آنها حداقل دغدغه تامین مالی آنها را کم کنند.
  • یه جایی خوندم یک آقایی میره پیش بیل گیتس می گه من می خوام بادختر شما ازدواج کنم اونم میگه شما چه کاره هستی که می خوای این کارو کنی طرف میگه من معاون بانک جهانی ام بیل گیتس می بینه طرف ادم مهمیه قبول می کنه بعدش می ره پیش بانک جهانی می گه من داماد بیل گیتس هستم می خوام با شما همکاری کنم اونا هم بخاطر پولهای بیل گیتس می زارنش معاون بانک جهانی و همه چی حل می شه حالا تو ایران دقیقا این موضوع اجرا می شه اما برعکسش.
    می ری خواستگاری می گن شغل داری؟ اگه شغل نداری که پس پول هم نداری که خونه و زندگی بگیری پس دختر نمی دیم. می ری که بری سر کار می گن مجردی؟ می گی آره می گن ما کار به مجرد و افراد بدن سابقه کار
    نمی دیم. حالا شما خودتون برید یه راه حل پیدا کنین که تو این مملکت بشه به یه جایی برسین به جز پارتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


امین جم – از پنجشنبه هفته پیش و با شروع تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس

بیشتر

نسرین کاری- برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی ۴ بازیکن نوجوان به نام

بیشتر

مهدی آبادی – تکرار حوادث و خسارت‌های مکرر، تبدیل به یکی از معمولی‌ترین موضوعات در کشور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت