بسته سلامت

چرا باید آب قلم استخوان بنوشید؟

آب قلم یا آبگوشت استخوان غذای بسیار مغذی محسوب می شود. با این حال محتوای مواد مغذی آب قلم به استخوان های مورد استفاده شما بستگی دارد، زیرا هر یک از این ترکیبات میزان متفاوتی از مواد مغذی را برای بدن فراهم می کنند. استخوان های حیوانات سرشار از کلسیم، منیزیم، پتاسیم، و سایر مواد معدنی کمیاب هستند، استخوان های ماهی هم حاوی ید هستند که برای عملکرد سالم تیروئید و متابولیسم بدن ضروری است.

درمان سریع تبخال لب

تبخال لب ویروسی است که درمان قطعی ندارد و موضع درگیر به صورت التهاب و مجموعه تاول های ریز نمایان می شود. برای تب خال هنوز درمان قطعی وجود ندارد و اگر ویروس وارد بدن شود تا پایان عمر همراه شخص خواهد ماند و در هنگام ضعف دفاعی بدن بروز می نماید. اگرچه در برخی بیماران و پس از چندین سال عود بیماری، به ناگهان تظاهر مجدد تبخال از بین می رود اما همچنان ناقل ویروس به دیگران خواهند بود.

مرغ را قبل از پختن نشویید!

گاهی پیش از پخت مرغ آن را می‌شوییم، اما بهتر است مرغ پیش از پختن شسته نشود؛ چرا که این مسئله می‌تواند باعث مسمومیت شود. بسیاری از افراد عادت دارند تا مرغ را پیش از پختن به چندین علت بشویند؛ چون پدرانشان این کار را انجام می‌دادند و بر این باور بودند باید خون را از مرغ شست تا گوشت دلپذیرتر شود کسانی که گوشت مرغ را می‌شویند، باکتری‌های زیادی را در آشپزخانه باقی می‌گذارند که خطرساز می شود.

دلایل اضطراب شبانه چیست؟

در شب، ممکن است شام بخورید، چت کنید و سپس تلویزیون تماشا کنید. در تمام این مدت، مغز شما به خصوص مناطق درگیر در برنامه‌ریزی، تصمیم گیری و سایر جنبه‌های نگرانی، با موضوعات مختلفی درگیر می‌شود. یکی از کم اثرترین راه‌ها برای مقابله با افکار مزاحم و مبارزه با آن، فکر کردن به خود موضوع و نیافتن راه حلی اصلی است. این عمل باعث می‌شود افکار منفی برای مدت طولانی‌تری در ذهن شما بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


امین جم – از پنجشنبه هفته پیش و با شروع تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس

بیشتر

نسرین کاری- برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی ۴ بازیکن نوجوان به نام

بیشتر

مهدی آبادی – تکرار حوادث و خسارت‌های مکرر، تبدیل به یکی از معمولی‌ترین موضوعات در کشور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت