اخبار سیاسی

رئیسی: تا چند روز آینده ۷۰ درصد جامعه واکسینه می شوند

رئیس جمهور گفت: تا چند روز آینده ۷۰ درصد جامعه واکسینه می شوند. معلمان و اولیا و افراد مرتبط با دانش آموزان هم واکسینه شده اند، البته آموزش حضوری باید با رعایت مقررات بهداشتی انجام شود. رئیسی افزود: امروز به نقطه‌ای رسیده ایم که به جای اعمال محدودیت‌های جدید باید درباره رفع محدودیت‌ها برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنیم.

امیرعبداللهیان: آماده گفت‌وگوهای نتیجه‌محور هستیم

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران به رغم بدعهدی های آمریکا در موضوع برجام که از زمان دولت اوباما تا کنون ادامه داشته، و همچنین بی عملی اروپا، بر اساس اصول خود به دیپلماسی پایبند بوده و آماده گفت‌وگوهایی نتیجه‌محور است که منافع و حقوق مردم ایران را تأمین کند.

برای آغاز انتقاد از دولت باید ۵ تا ۶ ماه صبر کرد

امیررضا واعظ آشتیانی فعال سیاسی اصولگرا گفت: علت اینکه اکنون یک مقدار سکوت به وجود آمده این است که دولت تازه شروع به کار کرده و تنها کمی بیشتر از یک ماه از شروع به کار دولت سپری شده است و برای شنیدن نقدها به دولت باید ۵-۶ ماهی صبر شود. وی افزود: دولت سیزدهم باید آستانه تحمل خود را در مقابل انتقادات بالا ببرد، خوب است که مرکزی را برای جمع‌آوری انتقادات مختلف تشکیل بدهند.

اصلاح طلبان نه می‌توانند متحد دولت رئیسی باشند و نه منتقد او

فعال اصلاح طلب با اشاره به اینکه که اصلاح طلبان نمی توانند با دولت رئیسی متحد باشند و از آن طرف منتقد هم نمی‌توانند باشند گفت: یعنی ما احساس می کنیم اینها بسیار نازک نارنجی هستند از این رو احتمالا یک حالت صبر و انتظار و ارزیابی و نقد پیدا خواهیم کرد. میرلوحی افزود: اصولگرایان اگر نیشی به اصلاح‌طلبان نزنند روز سیاسی شان شب نمی‌شود.

اصلاح‌طلبان در این دولت در حد یک استاندار هم قدرت چانه‌زنی ندارند

یوسفیان ملا، نماینده ادوار مجلس گفت: اصلاح‌طلبان مرزشان مشخص است و جایگاهی در این دولت ندارند و انتخابات را باخته‌اند یا کاندیدا نداشتند و یا واقعا در میدان نبوده‌اند. آنها جایگاهی ندارند که قدرت چانه‌زنی داشته باشند.

طالبان: با ایران مشکلی نداریم؛ خواستار توسعه روابط هستیم

مجاهد وزیر فرهنگ و اطلاع‌رسانی طالبان با بیان اینکه ضمن تلاش برای برقراری روابط با همه کشورها به دنبال به دست آوردن کرسی دائم در سازمان ملل هستیم، در خصوص رابطه طالبان با ایران گفت: در حال حاضر اختلافی با تهران نداریم و تلاش می‌کنیم روابط خود را با ایران توسعه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


امین جم – از پنجشنبه هفته پیش و با شروع تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس

بیشتر

نسرین کاری- برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی ۴ بازیکن نوجوان به نام

بیشتر

مهدی آبادی – تکرار حوادث و خسارت‌های مکرر، تبدیل به یکی از معمولی‌ترین موضوعات در کشور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت