بسته موفقیت

در دادگاه چگونه وکیل خود باشیم

اگر قصد دارید در زمینه مسائل خانوادگی اطلاعاتی کسب کنید و این موضوع که چگونه وکیل خود باشیم به جای مراجعه به چنین افرادی تنها از افراد صاحب صلاحیت تقاضای راهنمایی کنید. بهتر است هنگام ورود به دادگاه تمام تصور خود از این محیط را فراموش کنید و با واقعیت کنار بیایید و سعی کنید این را به خاطرآورید که چگونه وکیل خود باشیم؛ واقعیتی که اگر با آن درست برخورد کنید قطعا می توانید در دادگاه به نتیجه ای مطلوب برسید و دریابید که چگونه می توانید وکیل خود باشیم. هنگام ورود به دادگاه بهترین راه برای کسب اطلاعات حقوقی، مراجعه به واحد مشاوره است. در این محل افرادی به عنوان وکیل و مطلع شما را به شکل مجانی راهنمایی می کنند، البته اطلاعات حقوقی تمامی آنها برابر نیست و گاه نوع راهنمایی های دو نفر از آنها با دیگری تفاوت می کند. برخی از آنها عادت دارند به جای راهنمایی حقوقی شما را نصیحت کنند. در جرایمی که تعقیب آن منوط به شکایت شخص زیان دیده از جرم است، شخص باید اهلیت داشته باشد. اهلیت در قانون جمهوری اسلامی ایران داشتن سن لازم می باشد که در دختران سن ۹ سالگی و در پسران سن ۱۵ سالگی می باشد اما معمولا رویه عملی دادگاه سن ۱۸ سالگی می باشد . در صورتی که فرد هنوز به سن لازم نرسیده باشد باید ولی یا قیم فرد نسبت به شکایت اقدام کند. شکوائیه را می توان در کاغذ معمولی صادر کرد و نیاز به کاغذ خاصی ندارد. جرایمی هست که تنها با شکایت شاکی قابل پیگیری می باشد و فاقد جنبه های عمومی هستند مانند جرایم افترا، توهین و فحاشی و در این مسائل بلافاصله پس از تقدیم شکوائیه به دادسرا تعقیب و تحقیقات شروع می شود. در تنظیم شکوائیه باید به نکات زیر توجه داشت تا بتوانیم فرا بگیریم که چگونه وکیل خود باشیم . نام ، نام خانوادگی ، نام پدر و نشانی دقیق شاکی. موضوع شکایت با ذکر تاریخ و محل وقوع جرم ذکر ضرر وزیان مالی که به مدعی وارد شده و قابل مطالبه می باشد.. مشخصات و نشانی متهم یا مظنون. اد له و اسامی و مشخصات و نشانی شهود و مطلعین پس از در موارد فوق و تکمیل شکوائیه، شاکی بایدامضاء کند و به دادسرا یا دادگاه مربوطه ارائه کند.

چگونه گذشته را فراموش کنیم؟
اگر ذهن شما بر روی موارد منفی تمرکز کند که در گذشته اتفاق افتاده است، زندگیتان در جهتی منفی حرکت خواهد کرد. به یاد داشته باشید که زندگی شما در جهتی حرکت می‌کند که افکارتان آن را تعیین کند. به همین خاطر است که افکار مثبت و روحیه بخش تاثیر بسیار بزرگی در زندگی هر فرد دارد.هر چیزی که بر روی آن تمرکز کنید بر روی احساسات و نحوه زندگی شما نیز تاثیر خواهد داشت. به جای اینکه تمامی تمرکز خود را بر روی افکار منفی قرار دهید که در گذشته رخ داده است، بهتر است موقعیت جدیدی برای خود بسازید. بازیافت تمامی افکار خود را آغاز کنید و سعی کنید افکار مثبت را جایگزین افکار منفی نمایید. همیشه در زندگی ما افرادی وجود دارند که هیچ نقش مثبتی ایفا نمی‌کنند و تنها باعث کند شدن جریان زندگیمان می‌شوند. در اینگونه موارد قطع کردن رابطه بهترین گزینه است.برای افرادی که می‌خواهند افکار منفی را برای همیشه از ذهنشان پاک کنند، رابطه با دوستان منفی نیز باید قطع شود. باید خودتان را از این افراد دور نگه دارید زیرا آن‌ها یادآور خاطراتی هستند که ذهن شما را به گذشته سوق خواهد داد. از مهم‌ترین روش‌ها برای فراموش کردن حوادث تلخ گذشته، مشخص کردن یک هدف خاص برای آینده است. باید با این حقیقت آشنا باشید که بروز حوادث ناگوار یا تجارب بد در گذشته به معنای رسیدن به آخر خط نیست.شما پتانسیل کافی برای دسترسی به نقاط بزرگ در زندگی را دارید. تصور کنید در آینده کار بسیار بزرگی انجام داده‌اید، همیشه به تصورات و رویاهای مثبت خود بها دهید و به فکر رشد و پرورش آن‌ها باشید.

۳ گزینه برای جانشینی کی‌روش!

بازی اسم و فامیل شروع شده است. پیش از جام جهانی صحبت از حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی بود! شایعه‌ای که حالا دوباره دست به دست می‌شود و حتی از کی‌روش به‌عنوان مدیرفنی تیمی یاد می‌شود که مجیدی سرمربیگری‌اش را به عهده دارد. جواد نکونام نیز یکی دیگر از گزینه‌ها است وحتی زمزمه‌هایی درباره احتمال حضور قلعه‌نویی هم در تیم ملی به گوش می‌رسد! ماجرا چیست؟ تیم ملی به کدام سو می‌رود؟ مربی ایرانی یا انتخاب دوباره یک مربی خارجی؟! این سؤال را باید از مهدی تاج پرسید. مردی که حالا بیش از هر زمان دیگری مورد توجه است و تصمیم او در قبال تیم ملی فوتبال ایران بسیار مهم خواهد بود. تاج قطعاً می‌داند که اگر درباره نیمکت تیم ملی تصمیم پرخطری بگیرد و تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نیز به آن نتیجه دلخواه نرسد، بدون شک پایه‌های مدیریتش بر بام فوتبال ایران دوباره سست و متزلزل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت