بسته سلامت

فواید سرکه سیب

از فواید سرکه سیب، کمک به دیابت نوع ۲ است. دیابت نوع ۲ با سطوح بالای قند خون ناشی از مقاومت به انسولین یا ناتوانی در تولید انسولین مشخص می‌شود. این سرکه ممکن است حساسیت به انسولین را بین ۱۹ تا ۳۴ درصد در طول یک وعده غذایی پرکربوهیدرات بهبود بخشد. این امر می‌تواند قند خون را به‌طور قابل‌توجهی کاهش دهد. مراقب تداخل دارویی سرکه سیب با داروهای مصرفی خود باشید.

علل اصلی بروز لخته‌های خونی

کلسترول و تری گلیسیرید بالای خون.شستن‌های طولانی‌مدت. مصرف داروهای ضدبارداری یا هورمون‌های استروژن بخصوص در بین زنان سیگاری. انجام برخی اعمال جراحی. ابتلا به مشکلات قلبی یا ریوی. داشتن سابقه خانوادگی لختگی خون برای پیشگیری از تشکیل لخته و بروز ترومبوز، باید در خورد و خوراکتان دقت کنید و مواد غذایی مفیدی که کلسترول را کنترل و جریان خون را روان می‌کنند استفاده کنید.

بهترین گیاهان برای درمان تپش قلب

به لیمو باعث ایجاد آرامش اعصاب در بدن می‌شود و این موضوع در نهایت از ضربان شدید قلب جلوگیری می‌کند. اسطوخودوس به خاطر طبع گرمی که دارد می‌تواند باعث کاهش اضطراب و استرس در بدن فرد شود و این موضوع در نهایت از تپش قلب شدید در بدن افراد جلوگیری می‌کند. بهار نارنج نیز یکی از گیاهان دارویی آرامش بخش می‌باشد که می‌تواند اضطراب را از بیمار دور کرده و اعصاب وی را آرام کند.

غرغره کردن آب نمک

غرغره کردن آب نمک، موجب کاهش التهاب حنجره و بهبود بافت‌های تحریک شده می‌شود. برای تهیه چنین محلولی، باید یک قاشق چای خوری نمک را در لیوان آب گرم حل کنید. سپس روزانه چند بار آب نمک را غرغره کنید تا علائم التهاب برطرف شود. این کار باعث باز شدن راه‌های تنفسی و سینوس‌ها از عوامل بیماری‌زا می‌شود.فراموش نکنید که دهانشویه حاوی الکل است و موجب خشکی تارهای صوتی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


عضو هیات علمی موسسه گیاه پزشکی کشور نسبت به زنگ خطر انقراض گیاهان بومی در

بیشتر

حسینی – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: از همه ظرفیت ها

بیشتر

پارسی – فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت