بسته سلامت

عوارض جانبی چای عناب

با وجود مزایای فراوان، برخی عوارض جانبی مانند عوارض بارداری و تداخلات بالقوه دارویی وجود دارد. مانند هر نوع چای گیاهی، از چای عناب به میزان متوسط ​​استفاده کنید. تحقیقات در مورد ایمنی این چای برای زنان باردار منجر به توصیه ای کلی برای خودداری از مصرف آن شده است.اگر دیابتی هستید، این چای می تواند قند خون شما را خطرناک کاهش دهد، اقدامات احتیاطی را انجام دهید و با پزشک خود صحبت کنید.

ریسک ابتلا به دیابت با تخم مرغ

مصرف بیش از حد تخم مرغ می تواند ریسک ابتلا به دیابت را افزایش دهد. نتایج مطالعه ای نشان داد افرادی که به طورمنظم روزانه یک تخم مرغ یا بیشتر مصرف می‌کنند (معادل ۵۰ گرم) ریسک دیابت در آنها ۶۰ درصد افزایش می‌یابد. رژیم غذایی یک فاکتور مهم و شناخته شده در شروع دیابت نوع۲ است از اینرو شناسایی طیف وسیعی از فاکتورهای رژیمی تاثیرگذار بر شیوع روبه افزایش این بیماری مهم است.

مصرف سیر برای جلوگیری از بیمار شدن

از زمان های قدیم گفته اند که سیر از بدن در برابر ویروس‌ها محافظت می‌کند. اما دانشمندان یک بار دیگر تأیید کرده‌اند که برای جلوگیری از بیمار شدن در زمستان باید مرتباً سیر مصرف کنید. این تاثیر به دلیل ویتامین‌ها، روغن‌های مفید و اسید‌های آمینه است. علاوه بر این، سیر آلیسین دارد، نوعی ترکیب آلی که باکتری‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برد.اگر از فشار خون بالا رنج می‌برید، سیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

کمک به بهتر شدن سلامت مغز با چغندر

عملکردهای ذهنی به‌طور طبیعی همراه با بیشتر شدن سن رو به زوال می‌روند. این روند طبیعی در بعضی افراد چشمگیرتر است.کاهش جریان خون در مغز و تضعیف اکسیژن‌رسانی به آن می‌تواند در این روند تخریبی نقش مهمی داشته باشد. با این‌حال، نیترات‌های موجود در چغندر می‌توانند رگ‌های خونی را منبسط کنند و جریان خون منتهی به مغز را تقویت کنند و نقش مهمی در تقویت عملکردهای شناختی و ذهنی داشته باشند

مهمترین دلایل کلیه درد

مهمترین دلایل کلیه درد: کلیه درد می‌تواند در یک یا هر دو طرف کمر و دقیقاً زیر دنده‌ها احساس شود. علت‌های کلیه درد شامل عفونت مجاری ادراری، سنگ کلیه و تروما یا ضربه به کلیه‌ها می‌شود.کمردرد می‌تواند تمام کمر را شامل شود، اما بیشتر افراد کمردرد را در قسمت پایین کمر تجربه می‌کنند.شما ممکن است به دلیل بلند کردن اجسام سنگین، وضعیت بدنی نادرست یا ایستادن و نشستن به مدت طولانی، دچار کمردرد شوید.

تعطیلی بهتر از این است که کاسبی آلوده شود
وزیر بهداشت با اشاره به آغاز طرح جدید مدیریت کرونا گفت: اولین اقدام آموزش مردم است و شاید ما پوشش بیمه‌ای کاملی نداشته باشیم تا خسارت مردم را جبران کند و معتقدم هیچ آفتی برای اقتصاد یک کشور از تعطیلی و طولانی شدن دوره بیماری بدتر نیست. تعطیلی بهتر از این است که کاسبی آلوده شود و یک ماه گرفتار بیماری شود و خدایی نکرده بر اثر بیماری جان خود را از دست بدهد. نمکی گفت: در طرح جدید شهرها را به سه گروه تقسیم کردیم، شهر زرد شهری است که در آن به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر چهار بیمار پی سی آر مثبت داشته باشیم. قبلا متوسط زمان بستری ۵.۵ روز بود اما امروز به دلیل چموش شدن بیماری به ۹ روز رسیده است و در این شهر به ازای یک میلیون نفر جمعیت به ۶۰ تخت آی سی یو اشغال خواهد بود.

انجام آزمایش بهترین راهکار برای تشخیص ابتلا به کرونا

جدا از بحث بررسی علائم کووید ۱۹ باید در نظر داشته باشیم که بهترین راه برای تشخیص ابتلا به این بیماری، انجام آزمایش بوده و کسانی که به تازگی با افراد آلوده سر و کار داشته اند و یا نشانه هایی از این بیماری در آن ها وجود دارد، باید تا رسیدن نتایج آزمایش و تایید یا رد آلودگی آن ها به ویروس کرونا، در قرنطینه باقی بمانند.به علاوه توصیه شده که تمامی افراد از واکسن آنفولانزا استفاده کنند تا در این فصل پردردسر و ماه های سرد سال، احتمال ابتلای خود به این بیماری را کاهش داده و از شلوغی و پر شدن ظرفیت بیمارستان ها جلوگیری کنند. جروم آدامز، جراح کل آمریکا می گوید که فصل آنفولانزای اخیر
مهم ترین مورد از نوع خود بوده و احتمال تکرار چنین شرایطی در زندگی ما فوق العاده پایین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت