یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته موفقیت

افزایش خلاقیت

خلاقیت یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در زندگی است و بهترین راهی است که می‌توانید به کمک آن همراه با کار مداوم در سریع‌ترین زمان ممکن به اهداف خود دست یابید. به یاد داشته باشید گاهی داشتن تنها یک ایده می‌تواند منجر به ثروت‌آفرینی شود. اکنون تصور کنید، ایده‌های فوق‌العاده‌ای در سر دارید. احترامی که به دنبال اعتمادِ سایرین ایجاد شود، پایه و اساس قدرتمندی برای زندگی و روابط کاری و شخصی شماست. رعایت انضباط شخصی و داشتن صداقت باعث می‌شود، فرصت‌های زیادی به روی شما گشوده شود. وقتی دیگران شما را فردی امین و راستگو بدانند بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

به آرزوهایتان می رسید

بالاترین میزان حقوق دریافتی متعلق به افراد تحصیل‌کرده یا دارای دانش و مهارت است. یک فرد تحصیل‌کرده با دانش، بینش و آگاهی نسبت به زمینه‌ی کاری خود، از روندها و تغییرات آن مطلع است؛ بنابراین آموزش مسئله‌ای است که در طول زندگی باید همواره مورد توجه قرار بگیرد. یکی از عوامل موفقیت داشتن مهارت است. هر چقدر مهارت‌های بیشتری داشته باشید، فرصت‌های بهتری برای رشد و پیشرفت در شغل‌تان خواهید داشت. شما می‌توانید از طریق مطالعه یا کسب تجربیات مختلف،‌ مهارت‌های‌ خود را افزایش دهید.گسترش دایره‌ی ارتباطات بسیار مهم است. این کار به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد و شما باید دائما در حال افزایش میزان ارتباطات خود باشید. در این صورت با افراد زیادی آشنا خواهید شد که هر یک به نوبه‌ی خود می‌توانند در موقع لزوم به یاری شما بیایند و به موفقیت و پیشرفت‌تان کمک کنند.مدیریت پول و دارایی بسیار مهم است. اگر به میزان کافی پول داشته باشید می‌توانید از فرصت‌های پیش روی‌ خود استفاده کنید. برای مثال اگر از شغل‌تان رضایت نداشته باشید، اما به درآمد آن نیاز داشته باشید به راحتی نمی‌توانید موقعیت خود را تغییر دهید، اما اگر امکانات و گزینه‌های مختلفی پیش رو داشته باشید در این صورت قادر خواهید بود آزادانه‌تر عمل کنید.شما این قدرت را دارید تا فارغ از هر مسیری که در آن هستید، مثبت‌اندیش باشید. باید سعی کنید در هر شرایطی جنبه‌ی مثبت ماجرا را ببینید و به پیش بروید.

قبل از حرف زدن حتما فکر کنید؟

دقت کنید که چه موقع این اتفاق می‌افتد. چه شرایطی باعث می‌شود که شما حرفی بزنید که بعدا آرزو می‌کنید کاش طور دیگری می‌گفتید. آیا این اتفاق غالبا با یک نفر یا در یک گروهی از مردم اتفاق می‌افتد؟ سعی کنید یک الگو پیدا کنید. وقتی که فهمیدید چه شرایطی باعث این اتفاق می‌شود تلاش کنید که در این دست موقعیتها به نحوه رفتار و گفتار خود توجه جدی تری داشته باشید و حتی در صورت امکان قبل از قرار گرفتن در این دست شرایط، خودتان را آماده کنید.
حال که متوجه شدید در یکی از آن موقعیت ها قرار دارید، هدف شما باید پردازش اطلاعات باشد. اغلب زمانی که به طور مناسب پاسخ نمی دهید به این دلیل است که به طور کامل و واضح نمی‌دانیم که باید چه بگوییم؟ الان زمان آن فرا رسیده است که عقب بنشینید و به آنچه که در اطرافتان گفته می شود گوش کنید. بر روی آنچه که قرار است بگویید متمرکز نشوید بلکه فقط گوش کنید. ذهن شما این اطلاعات را در پس زمینه‌اش ضبط خواهد کرد.
آیا اطلاعاتی که می‌خواهید ارائه دهید طوری فرمول‌بندی شده است که اثر مثبتی داشته باشد؟ ایجاد یک فضای منفی‌‌گرایانه ایجاد کننده شکست تعامل و گفتگوست. به نحوه بازخورد شنونده‌ها دقت کنید. خراب کردن توانایی تعامل نزد مردم تنها در یک لحظه اتفاق می‌افتد.؟ برخی افراد خیلی خوب مثال می‌زنند و برخی خوب جمله‌بندی می‌کنند. برخی افراد برای مکالمه با دیگران از زبان بدن و علائم و اشاره‌های چهره خوب استفاده می‌کنند. درحالی که برخی دیگر پرگویی می‌کنند. اینکه افراد چطور اطلاعات شان را می‌سازند معیار خوبی است از اینکه چطور اطلاعات را کسب می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت