شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

این جاده ها حق مردم نیست

واقعا حق این مردم نیست که همواره شاهد جان باختن روزانه یکی از عزیزانشون در جاده های استان باشند. همین جاده بیرجند-قائن با اینکه منافع کشوری داره و یک جاده مهم هست اما در حد جاده ی روستایی ۴۰ سال قبلی باقی مانده و هنوز نتوانستند این دوبانده سازی را تمام کنند. مسئول عزیز بیزحمت نگاهی به درصد آمار تصادفات و جانباختگان به نسبت جمعیت در این منطقه بندازند تا به اوج فاجعه پی برند زمان وعده ها بعد از این همه فوتی تمام شده و مردم دیگر منتظرند هرچه سریعتر جاده تکمیل شود. این جاده مهم ترانزیتی برای استان هست و واقعا آبروی خراسان جنوبی است. در زمان حال که کشور با تحریم مواجه هست روزانه چند هزار تردد تریلی داره و گاها در طول مسیر باید هفت یا هشت تریلی رو باهم در عرض کم جاده سبقت بگیریم که در شب امید به مقصد رسیدن در این جاده که دو طرفه هست ۵۰ ۵۰ هست. مطالبه ی ما اینه که حداقل درصدی از سود رو میتونن جهت تسریع در بهبود این جاده که منافع کشوری داره خرج کنند. حتی طرحی باشه که مردم و راننده ها هم مثل عوارضی پول بدن ، مطمین باشید مردم همراه و راضی هستند. انشالله هیچ وقت دیگر خبر فوت عزیزانمون رو از این جاده نشنویم و هرچه سریعتر جاده دوطرفه بشه و امنیت مردم حفظ بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت