شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

تاکید بر مصرف روزانه ضد آفتاب

باتوجه به شرایط جغرافیایی محل زندگی، توصیه بر مصرف روزانه از ضدآفتاب‌های صورت برای حفاظت‌ از اثرهای مخرب آفتاب روی پوست است. مهم‌ترین قسمت محافظت از پوست استفاده از ضدآفتاب‌هایی است که به صورت کرم، های در بازار موجودند. محصولات ضدآفتاب با SPF بالای 30 مناسب‌ترین میزان فاکتور حفاظتی در برابر آفتاب را دارند. آفتاب بین ساعت‌های 11 تا 3 بعدازظهر بیشترین آثار مخرب می‌گذارد.

پرهیز از باقلا برای مبتلایان به فاویسم

هر چند بیشترین تحریک نسبت به باقلا وجود دارد، اما به دلیل اینکه تشخیص همولیز خفیف دشوار بوده و در طولانی مدت عوارض قابل ملاحظه ای در بدن فرد دارد، بهتر است مبتلایان به فاویسم از مصرف تمامی حبوبات و محصولات تولید شده از آنها پرهیز کنند خوردن و حتی بوییدن گل و گرده‌های باقلا نیز عوارض خیلی شدید و مهلکی در مبتلایان به فاویسم ایجاد می‌کند؛ بنابراین توصیه می‌‌ شود از خوردن باقلاپرهیز کنند.

از بین بردن چربی بدن با خرما

خرما به دلیل غنی بودن از ویتامین و ماده کانی و فیبرهای قابل حل و غیرقابل حل، باعث احساس سیری و مانع از پرخوری می شود. یبوست را درمان می کند. سیستم گوارش را سالم نگه می دارد و روند سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. در نتیجه باعث کاهش وزن می شود. خرما حاوی نیکوتین است که مشکلات گوارشی و روده را درمان می کند. باکتری مفید را افزایش می دهد و باکتری مضر را از بین می برد.

نسخه فوق العاده پاکسازی روده با آب نمک

پاکسازی و ضدعفونی روده ها برای حفظ سلامتی دستگاه گوارش اهمیت ویژه ای دارد، با آب نمک می توان دهان تا روده را ضدعفونی کرد البته حتما باید به روش صحیح مصرف شود. این پاک کننده عالی برای افرادی که رژیم های کم کالری و فاقد فیبر دارند بسیار مناسب است. همانطور که می دانید نبود فیبر باعث یبوست، نفخ و کاهش انرژی می شود. بنابراین با نوشیدن آب نمک می توانید به رفع این علائم کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت