شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

جعفری برای درمان کم خونی

جعفری غنی از آهن است که نقش آن در درمان کم خونی را روشن می کند. طعم دادن خوراک خود با جعفری یک راه ساده برای افزایش مصرف آهن است. یکی از ساده ترین راه ها برای رسیدن به این هدف، شروع روز خود با یک اسموتی جعفری است. برگ جعفری خواص ضد آنمی قوی دارد. سطوح مناسب ویتامین C از جذب آهن پشتیبانی می ‌کنند. جعفری غنی از ویتامین C است و جذب بهتر آهن را بهبود می بخشد.

سفید کردن دندان‌ها چه خطراتی دارد؟

مطالعات منتشرشده، چندین خطر مرتبط با مصرف محصولات سفیدکننده دندان در خانه را برمی‌شمارد؛ از جمله نرم شدن سطح دندان، افزایش احتمال پوسیدگی و تخریب ترمیم‌های دندانی.به گفته پزشکان، «شایع‌ترین خطر در هنگام سفید کردن دندان‌ها ایجاد حساسیت موقت است».استفاده بیش از حد از پراکسیدها می‌تواند باعث بروز برخی مشکلات دندانی شود؛ کم‌آبی و سیاه شدن دندان‌ها در طولانی‌مدت. ‌‌‌‌‌

فواید بادام هندی

بادام هندی سرشار از پتاسیم، فیبر و «ویتامین سی» است. بادام هندی به کاهش میزان قند خون بدن کمک می‌کند. افراد دیابتی اغلب دچاراسترس زیاد هستند؛ بنابراین مصرف بادام هندی برای این بیماران توصیه می‌شود. مصرف بادام برای از دست دادن وزن نیز مفید است. از آنجایی که بادام هندی حاوی منیزیم، فیبر، کربوهیدرات است، می‌تواند به کنترل وزن شما کمک کند. با مصرف بادام هندی، خطر فشار خون بالا خود را کاهش دهید.

روش تشخیص بیماری با آبغوره

در فرصتی مناسب یک استکان آبغوره بنوشید و 50 ثانیه صبر کنید. بعد از خوردن آبغوره کمی صبر کنید تا مایع داخل لیوان خود را به معده و بدن شما برساند. آنگاه این تغییرات را در خودتان بررسی کنید: اگر دهانتان آب افتاد: قندتان بالاست. اگر دهانتان خشک شد: مشکل کبدی دارید. اگر دهانتان کف کرد یا چسبناک شد: چربی خون دارید. اگر دچار سردرد شدید: اختلال فشارخون دارید. این تست به شما در تشخیص بیماری کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت