یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

خواص عجیب هویج که باور نمی کنید

هویج دارای طعم خوبی بوده که دارای مقادیر زیادی از بتاکاروتن است. همچنین هویج دارای آنتی اکسیدان های زیاد برای سلامت چشم، پوست و گوارش می باشد. کسانی که هویج میل می کنند دارای هوش بالاتری نسبت به سایرین هستند. خیلی از خواص هویج را می توان با آب هویج به بدن تزریق کرد ، برای درمان بسیاری از بیماری ها آب هویج توصیه شده است. هویج کم کالری بوده ولی پر از انرژی برای بدن می باشد.

لاغری با سرکه سیب صحت دارد؟

مصرف سرکه سیب می تواند سرعت کاهش وزن را بدون ورزش یا تغییر رژیم غذایی افزایش دهد. مشخص شد افرادی که دو قاشق چایخوری سرکه در روز به رژیم غذایی خود اضافه کردند، با کاهش وزن مواجه شده و به طور موثرتری لاغر شدند.این موضوع بدان جهت دارای اهمیت است که آنها بدون ایجاد هیچ تغییر دیگری در رژیم غذایی خود یا انجام ورزش به این امر دست یافتند.همچنین برای سلامت قلب هم مفید است.

کاهش ابتلا به بیماری با مواد غذایی سالم

مواد غذایی خاصی برای جلوگیری از ویروس کرونا وجود ندارد، اما بعضی مواد هستند که می‌توانند کمک کننده باشند. مواد غذایی که ویتامین سی دارند مانند مرکبات در بهبود بیماری‌های تنفسی بسیار کمک کننده هستند.مصرف مایعات کافی نیز راهی دیگر برای قوی کردن سیستم ایمنی بدن است. جلوگیری از مواجهه با اخبار بد و شایعات کذبی که وجود دارند نیز می‌تواند باعث ضعیف شدن افراد شود که تمامی مردم باید به آن توجه کنند.

فواید و خواص بی نظیر پوست بادمجان

بادمجان و پوست آن دارای خواص فراوانی کالری و کربوهیدرات اندک و فیبر فراوان است.پوست بادمجان سرشار از ویتامین هایی مانند ویتامین و پتاسیم، آهن، فولات می باشد اما باید زمان مصرف آن به روش پخت و پز بادمجان دقت نمود. پوست بادمجان یک منبع فیتوکمیکال است که از ابتلا به بیماریهای سرطان، التهاب و بیماری های عصبی جلوگیری می کند. پوست ضخیم بادمجان هم قابل خوردن است به شرط آنکه درست پخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت