یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

آسیب دیدگان از کرونا را دریابید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بر کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در آستانه ماه مبارک رمضان تاکید کرد. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در نشست تبیین و هماهنگی تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان امسال، اظهار کرد: ما شاهد هستیم که با رعایت مسایل بهداشتی، شرایطی پیش آمده است که بعضی از قشرهای ضعیف و کارگر در این مقطع دچار مشکلات معیشتی شده‌اند. وی افزود: برخی از افرادی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند به نحوی تحت پوشش قرار دارند و برخی دیگر نیز در شرایطی هستند که با عنوان بیمه بیکاری می‌توانند تحت یک نوع پوششی قرار گیرند، اما آنچه در این مقطع ضرورت و فوریت دارد رعایت حال آن عده‌ای است که از نظر استقلال اقتصادی وضع درستی ندارند یا تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند لذا این افراد باید شناسایی شوند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: رعایت مقررات مسایل بهداشتی باید ادامه پیدا کند تا بر این بیماری غلبه پیدا کنیم اما در کنار آن نمی‌توان نسبت به مشکلات روزمره مردم بی تفاوت بود. وی تصریح کرد: به لطف خداوند متعال مردم انقلابی ایران اسلامی از ما بسیار جلوتر هستند و در رابطه با بیماری کرونا بیکار ننشستند و بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مشغول به کار شده‌اند. وی گفت: حضور فعالانه مردم در قضیه ویروس کرونا آنقدر افتخارانگیز است که یک مقایسه بسیار خوبی را می‌توان میان مکتب ایمان با مکتب‌های فاسد مادی لیبرالی انجام داد.
وی ادامه داد: از تلاش‌های مسئولان که با کمال ایثار در این جهت کارشان را انجام می‌دهند و همچنین از قشرهای مختلف از جمله حزب اللهی‌ها، بسیجی‌ها، طلاب، روحانیت و کسبه که تمامی تلاشان را به کار گرفته‌اند و براساس احساس وظیفه خدمت رسانی، ایثار، از خودگذشتگی و عشق به ملت خدمت می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: تصمیمی که در این جلسه گرفته می‌شود، یک زاویه آن بحث معیشتی امور اقتصادی است اما بیش از هر چیزی ارزش‌های مکتبی فرهنگی مورد توجه است که باید در این مقطع به رخ دنیا بکشیم همچنان که در گذشته نیز سراسر افتخاراتی داشته و داریم. وی بیان کرد: ممکن است به خاطر رعایت بهداشت عمومی، نمازجمعه برگزار نشود، در ماه رمضان نیز این وضعیت ادامه پیدا کند و آن همه جلسات و برنامه‌های ادعیه و عزاداری را نداشته باشیم اما این سیستمی که اکنون به عنوان یک سیستم ارزشی در حال فعالیت است، می‌تواند جای همه آن مواردی که در انجام آن عذر داریم را پُر کند. نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امید است نتیجه تصمیمات این جلسه در یک هدف چند منظوره که منظور نهایی آن جنبه الهی، عبودیت و بندگی است، متمرکز شود تا به یک نتیجه خوبی برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت