یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

حشرات این افراد بیشتر دوست دارند

حشرات ممکن است که یک دسته از افراد را بیشتر دوست داشته باشند. بوی بدن برخی از افراد به حشرات این پیام را ارسال می کنند که خون آن ها کیفیت بالاتری دارد. بدن ما گرما تولید می کند، سطح بخار آب روی منافذ پوست را می بندد اما میزان بسته شدن منافذ، بستگی به دمای ناحیه اطراف دارد. اگر لباس تیره، پوشیده باشید، احتمالا جذابیت بیشتری برای حشرات پیدا می کنید. حشرات معمولاً مواد شیرین را ترجیح می دهند

فواید مصرف آبی که در ظروف سفالی

خاک رس قلیایی طبیعی به غذا های اسیدی واکنش نشان می دهد و و در نتیجه اسیدیته و مشکلات معده را برطرف می کند؛ زیرا بیشتر از آنچه می خوریم در بدن اسیدی می شود و سمومی تولید می کند که بر معده تأثیر می گذارد. آب ذخیره شده در ظروف سفالی فاقد هر نوع مواد شیمیایی است، بنابراین نوشیدن روزانه آب از این ظروف، به دلیل داشتن مواد معدنی موجود در آب می تواند باعث افزایش متابولیسم و ​​بهبود روند هضم شود.همچنین آب ذخیره شده در ظروف سفالی در مبارزه با گرمازدگی در بدن کمک می کند و نه تنها این ظروف برای خنک سازی آب بلکه برای تصفیه طبیعی آن نیز مفید هستند؛ زیرا بافت ظریف و متخلخل آلودگی های موجود در آب را تصفیه کرده و نوشیدن آن را نسبتاً ایمن می کند.

مناسب‌ترین زمان برای آبگوشت

این غذا مقوی و سنگین است، بنابراین باید در وعده ناهار میل شود؛ افرادی که دچار ضعف معده هستند باید پس از صرف آبگوشت یک استکان از ترکیب عرقیجات زیره و زنیان میل کنند؛ این عرقیجات علاوه بر اینکه نفخ و باد شکم را از بین می‌برند به هضم غذا هم کمک می‌کنند. مبتلایان به بیماری‌هایی مانند گواتر، چربی و فشارخون خیلی بالا، اختلالات قلبی و عروقی، سنگ کلیه میگرن باید در مصرف این غذا احتیاط کنند.

فریب شیب ابتلا به کرونا را نخوریم

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: میزان ابتلا به بیماری کرونا روبه کاهش اما وضعیت شکننده است. به عبارتی کرونا با شیب کندی در حال کاهش است اما همچنان همه باید مراقب باشیم چراکه جهش‌های مختلفی از کرونا شناسایی شده که ممکن است ادامه دار باشد. مواردی از ویروس های جهش یافته هندی و آفریقایی در برخی از مناطق کشور شناسایی شده و باید بهتر توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت