یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

احیای سیستم های بدن با لیمو منجمد

لیمو ی منجمد را می توانید برای چند ماه در فریزر نگهداری کنید و اگر این مخلوط را به یک لیوان آب تمیز اضافه کنید و قبل از صبحانه بنوشید، به احیای بسیاری از سیستم های بدنتان کمک می کنید.خواص بی شمار این نوع استفاده به این دلیل است که آب میوه پس از ذوب شدن سریع تر توسط بدن جذب می شود. روند شوک انجماد به خلاص شدن از شر مواد مضری که درفرآوری با مواد شیمیایی می توانند وارد پوست شوند، کمک می کند

به میان وعده کودکان اهمیت دهیم

خوردن مواد غذایی نظیر شیر پاستوریزه کم چرب، ساندویچ نان و پنیر، ساندویچ تخم مرغ، داده کم نمک، کنجد، گردو و سایر مغزها، انجیر، کشمش، نخودچی، میوه و سبزی تازه در میان وعده تامین کننده بخشی از نیاز روزانه کودک به انرژی، پروتئین، اسیدهای چرب ضروری، آهن، کلسیم، روی و سایر مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و تکامل و حفظ سلامت عمومی کودک است.مصرف بی رویه تنقلات اشتهای کودک کاهش می دهد.

رژیم غذایی از دلایل عرق کردن زیاد

مصرف غذاهای مشخص نمی تواند عرق کردن را افزایش دهد زیرا دمای بدن را بالا می برد. بعضی از غذا ها تاثیر بسیار زیادی برای عرق افراد دارند و پس مطمئن شوید که بیش از حد از غذاهای ادویه دار و یا کافئین مصرف نکنید. تمام غذا خوشمزه حاوی مواد شیمیایی به نام کاسپین هستند که بدن شما را به این کار وادار می کنند که دمای خود را بالا ببرد و کافئین سیستم عصبی را تحریک می کند و باعث زیاد عرق کردن می شود.

ناشتا لب به این خوراکی‌ها نزنید!

دود ناشی از سیگارهای الکترونیکی و قلیان در مقایسه با استعمال دخانیاتی همچون سیگار، تأثیر مخرب تری بر سلامت فرد دارد. به همین ترتیب، طراحی قلیان با داشتن یک مخزن آب سرد با مکانیزم پیچیده تمیز کردن، آن را به یک ابزار ایده آل برای انتقال کووید ۱۹تبدیل کرده است. در مکان های عمومی، قلیان با تعویض سری لوله های آن به مشتریان ارائه می شود لوله ها و فضای مربوط آن و باعث گسترش این بیماری همه گیر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت