دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

از این سبزی غافل نشوید

در بین انواع سبزیجات، اسفناج یکی از پرفایده‌ترین سبزیجات است ‌که سرشار از آهن است. خاصیت آنتی اکسیدان بالای این سبزی سبب شده است تا در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر باشد. اسفناج دارای خاصیت ضد التهابی داشته و تب بر است، همچنین برای برطرف کردن التهاب حلق، گلو، سرفه‌های خشک مفید خواهد بود. قرار دادن اسفناج در وعده‌های غذایی بیماران دستگاه تنفسی و خصوصا ریوی به شدت توصیه می‌شود.

فواید نوشیدن قهوه با لیمو

مواد فعال موجود در قهوه و لیمو قادر به انرژی دادن به فرد، افزایش سطح عملکرد و افزایش تمرکز هستند. مصرف قهوه اسپرسو با لیمو می‌تواند به از بین بردن سردرد کمک کند؛ همچنانکه خوردن آن می‌تواند در موارد میگرن نیز مؤثر باشد. از جمله فواید قهوه با لیمو این است که هر دو ماده، حاوی سطح خوبی از آنتی اکسیدان‌ها هستند که برای سلامت پوست مفید است. ویتامین موجود در لیمو باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می‌شود.

آب ولرم برای سم زدایی بدن

بسیاری از مردم نمی دادند که آب ولرم همانند یک معجون قوی برای پاک کردن بدن شما عمل می کند، که سموم زیان بار را توسط تعریق و ادرار کردن از بین می برد. از طرفی سموم محبوس در بدن شما نیز از بین می برد. همچنین شما می توانید برای نتایج مقداری آب لیمو یا عسل به آب ولرم اضافه کنید.نوشیدن آب ولرم، به خصوص در حین خوردن وعده های غذایی به گوارش غذا توسط تسریع روند تجزیه غذا، کمک می کند.

لزوم زدن واکسن به سالمندان

با بالا رفتن سن احتمالا ابتلا به کرونا افزایش می یابد. عوارض ناشی از ابتلا به کویید۱۹، گاه چنان پیچیده و خطرناک می‌شوند که تزریق واکسن خطری بسیار کمتر از آن دارد و اگر فردی مسن هستید احتمال ابتلا به کوید۱۹ و مرگ در شما بسیار بالاست. علاوه‌بر این، افرادی که از ویروس کرونا جان سالم به‌در برده‌اند، عوارض جانبی طولانی‌مدتی را تجربه کرده‌اند که به‌مراتب بیشتر از عوارض جانبی احتمالی واکسن این ویروس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – همین چند روز قبل بود که معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان

بیشتر

در گذشته دفاتر ازدواج و طلاق از هم جدا بودند یعنی یک دفترخانه ازدواج و

بیشتر

میرکلانی – ۴۱۵ هزار نهال از ابتدای سال تاکنون در سربیشه تولید شده است.محمودی سرپرست

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت