یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

مردم برای رفتن به سفر چند ماه صبر کنند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مردم تا چند ماه دیگر و تا زمانی که به درصد قابل قبولی از واکسیناسیون علیه کرونا برسیم، صبر کنند و به سفر نروند.عقل حکم می کند تا زمانی که به درصد قابل قبولی از واکسیناسیون علیه کرونا برسیم مردم به سفر نروند و دورهمی نداشته باشند تا بیماری کووید ۱۹ بیشتر از این در بین ما مرگ به همراه نداشته باشد. هرجا تجمعی اتفاق می افتد و پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود بیماری کووید ۱۹ شیوع می یابد.

کودکان مبتلا به کرونا با علایم کمتر

شکوهی متخصص بیماری های عفونی، گفت: با استفاده از کیت های PCR علی رغم اینکه ابتلای افراد به کرونا قابل تشخیص است، اما امکان شناسایی نوع ویروس کرونایی که فرد را آلوده کرده فراهم نیست. اینگونه مطرح شود که ویروس کرونای جهش یافته در افراد با سن کم، علائم بیشتری ایجاد می کند، زیرا پیش از بروز تغییر در ویروس هم، کودکان از ابتلا در امان نبودند، فقط یا علامتدار نمی شدند یا کمتر علائمی در آنها بروز می کرد.

خطرسرطان زنان با نوشیدنی های قندی

بیماران مبتلابه سرطان پستان که به‌طور منظم نوشیدنی‌های شیرین قندی می‌نوشند، بیش از دیگران در معرض خطر مرگ‌ومیر قرار دارند. زنانی که در یک هفته پنج مرتبه یا بیشتر نوشابه غیررژیمی مصرف می‌کنند در مقایسه با دیگران که هرگز یا به‌ندرت نوشابه غیررژیمی مصرف می‌کنند احتمال مرگ‌ومیر به هردلیلی به میزان ۶۲ درصد بیشتر است و به‌طور مشخص ۸۵ درصد احتمال مرگ به دلیل سرطان پستان وجود دارد.

ضرر نوشابه کمتر است یا ماء الشعیر؟

بیماران دیابتی می‌توانند از قرص زعفران برای درمان اختلالات شبکیه چشم و کنترل قند خون و درمان عوارض دیابت استفاده کنند. دیگر مخاطبان قرص زعفران، سالمندان هستند که برای افزایش قوای بینایی خود این دارو را استفاده می‌کنند. کنترل سرطان، تنظیم قند خون نیز از دیگر کاربردهای این داروی گیاهی است خاصیت درمانی قرص زعفران معادل داروی استاندارد سرترالینی است که توسط پزشکان تجویز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت