پیام شما

*به نظرم تنها راه مشکل بازگشایی مدارس این است که دانش آموزان به دو گروه کسانی که والدین آنها حاضرند بچه را بفرستند مدرسه و گروهی که والدین آموزش مجازی را ترجیح می دهند تقسیم کنند تا هر که خواست فرزندش را به مدرسه بفرستد و هرکه نخواست نفرستد. معلم ها هم به دو گروه مجازی و حضوری تقسیم شوند وگرنه با این اوضاع بازگشایی مدارس راه به جایی نخواهد برد و بچه ها هر روز بی سوادتر خواهند بود.

*با سلام. دانش آموزان در مقطع ابتدایی به خصوص در پایه اول ضربه بدی بهشان خورده چرا به فکر بستن مدارس فقط هستند. لطفا مدارس را مجاب کنید پروتکل ها رعایت شود و باز باشند.

*برای حادثه ای که در بازسازی قنات پیش آمد کاش می شد به داد این مردم جور دیگری رسید واز تجهیزات دولتی بیل مکانیکی و… قنات ها را بهسازی کرد تا مردم با دست وامکانات ضعیف اینطور جانشان به خطر نیفتد.

*رئیس قبلی شورای شهر بیرجند الان یک مسئول ملی شد و برای کشور تصمیم می گیرد در صورتی که شورای جدید تازه بعد از ۳ ماه شهردارشان را انتخاب کردند جای دکتر تقی زاده به عنوان یک وزنه در شورای شهر واقعا احساس خواهد شد.

*ما گفتیم آقای رئیسی که بباید دیگر خبر گرانی را نخواهیم شنید ولی ظاهرا دولت ها عامل ارزانی و گرانی نیستند!!پرتغال فروش را باید پیدا کنیم!!!دیگر خبر گرانی واقعاچندش آورشده ، قبلا می گفتیم در ناامیدی بسی امید است ولی الکی دل خوش داریم دیروز دو کارتن کوچک به وزن حدود ۸کیلو باربری برایم آورده صد هزار تومان کرایه اعتراض کردیم می گوید ما مقصر نیستیم لاستیک گران شده!!!

*جوانان بیرجند اگر معتاد و دزد و قاچاقچی نشوند…اگر به راه ناسالم کشیده نشوند واقعا باید مورد تقدیر قرار بگیرند…این شهر یک تفرجگاه درست حسابی ندارد…جوان باید چه کار کند در این شهر؟؟؟؟متاسفانه بیرجند شهر خوابگاهیست…تمام مردم از پیر و جوان فقط به فکر پول هستند تفریح برای مردم این شهر غریب است…مسئولان باید فکری به حال مردم کنند.

*در خصوص انتقاد آقای استاندار از جمعیت بالای روستای امیراباد و حاجی آباد ، به آقای استاندار بگویید جایی که ۲۰ هزار جمعیت دارد دیگر روستا محسوب نمی شود.چهکند و امیر آباد و حاجی آباد با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت در هر منطقه جزوی از شهرهستند و مانند مهر شهر که در حاشیه است جزو حاشیه شهر محسوب می شوند.

*در خصوص صحبت های مسئولین برای برخورد با سرقت ها ، فروردین آمدم سفر بیرجند وسایل داخل ماشینم را زدند، الان مهر ماه است هنوز می خواهند دزد را بگیرند…. فقط حرف نزنید.

*بعضی کوچه های خیابان فتح، از جمله فتح ۱ ، سر کوچه چاله های بدی دارد بخدا ماشینامان داغان شده. لطفا شهرداری محترم نسبت به ترمیم آسفالت مخصوصا
ورودی کوچه اقدام کند.

*متاسفانه مسئولین کشور ما فقط شعار می دهند.وقتی یک اتفاقی رخ می دهد،همان لحظه ستاد بحران تشکیل می دهند وقتی که دیگر کار از کار گذشته…..پدافند عامل و غیر عامل هم ندارد…. فقط روی کاغذ همه چی آرومه من چقد خوشبختم…

*سلام از آزادسازی املاک بنیاد به نفع مردم استان چه خبر ؟ برخی اماکن اگر به مدارس واگذار شود خیلی خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت