پیام شما

*حضوری شدن کلاس ها از پایان آبان خب چه کاری است بگذارید همه واکسینه شوند بعد بچه های مردم را بفرستید مدرسه . جالب است جایی شنیدم مجددا موکدا تاکید می کنم جایی شنیدم که خانواده ای گفتند فرزندمان را فرستادیم مدرسه و تازه از خانواده تعهد گرفتند اگر فرزندشان خدایی نکرده کرونا گرفت مدرسه مسئول نیست . خب به نظرتان اگر در یک مدرسه کرونا نگرفته باشند کجا گرفته اند؟ به این می گویند بی مسئولیتی در قبال جان افراد که واقعا تاسف بار است البته امیدوارم مسئولین تمهیداتی در این زمینه چیده باشند.

*در خصوص سرمقاله انتخاب فرد یا برنامه ، همین مسائل باعث شده ۱۶سال از استان شدن بگذرد وما همچنان اینجا مرکز آموزش ویادگیری برای مدیران غیر بومی باشیم. مدیرانی که هیچ شناختی از اولویت ها وابزار توسعه استان نداشته وفقط مثل مربی فوتبال دنبال نتیجه های لحظه ای وایجاد هیجان درمردم وحرکات نمایشی باشند و مهمتر از آن اینکه حتی برخی مدیران بومی در سازمان ها وادارات کل نیز از این ضعف استفاده وفقط وفقط آمار ساختگی ونگویم برایتان که چه ظلمی به استان می کنند و آمدن مدیران غیر بومی برای برخی افراد سودجو خوب بوده و با استفاده از عدم شناخت مدیر غیر بومی برای خود کاسب می شوند ولازم است اشاره کرد در برخی موارد افراد دلسوز تا یک گزینه بومی مطرح می شود چون آن بنده خدا را با شلوار زیری دیدند می گویند نه و آنقدر ازش تعریف می کنند که حتی باعث جدایی خانوادگی می شوند وبنده خدا همسرش می گوید تو این بودی ویا آق والدین می شود با این تعاریفی که دوستان از او می کنند در استان ما رزومه وتوانمندی وبرنامه داشتن کیلویی چند ؟

*برای کمبود معلم اگر کمبود نیرو داریدخب نیرو بگیرید الان با فوق لیسانس بیکارم وجدا از همه حرفا و قانونها واقعا علاقه ی زیادی به دبیری دارم و توانایی و دانشش را هم دارم.

*در خصوص بحث انتخاب شهردار همانطور که گفته شده شهرداری مدیر می خواهد وشاید شهردار منتخب مدیر توانمندی باشد اما واما بزرگواران چرا در زمان انتخاب شورای شهر دقت کافی نمی کنیم فقط برخی بازی ها ودسته بندی های نادرست ما را تحت تاثیر قرار می دهد و افرادی انتخاب می کنیم که گاه هیچ سنخیتی با امور شورا نداشته جدای از هر گونه تعصب  وتوهین به اعضای محترم شورای منتخب ولی با کمی دقت در رزومه افراد متوجه می شوید که چه کردیم ببینید چه کسانی با چه مدارک تحصیلی را انتخاب کردیم یا ما خودمان دقت ننمودیم ببینیم شورا به چه افرادی با چه رزومه ومدرکی نیاز دارد ویا خیلی از منتخبین محترم در دوره های قبلی چه کردند ویا عملکرد مثبتی داشتند ویا دقت نموده اید افرادی که متخصص ودارای کارنامه قابل قبولی هستند اصلا کاندید نمی شوند وچرا بعضی ها خیلی خیلی تلاش دارند که حتما وبا هر شیوه که می توانند انتخاب بشوند آیا واقعا اینها برای خدمت می آیند؟ افرادی که از شورا شدن فقط کت شلوار وادکلن زدنش را بلد هستند همشهری عزیز از ماست که بر ماست.

*حالا که کمبود معلم هست چرا از لیسانسیه ها بکار نمی گیرید چرا قشر جوان تحصیل کرده را بکار نمی گیرید فقط فرمالیته ثبت نام استخدامی دارید در حالی که که بازنشسته هستند آیا خدا را خوش می آید که جوانان بیکار باشند وفرزندان ما بدون معلم که ناظم مدرسه باید کلاس مدرسه را به صورت مجازی و درس های سال قبل را دوره کند بعداز بیست روز از گذشت سال تحصیلی لطفا فکر اساسی کنید.

*مسئولین بیخودی می گویند کمبود معلم دارند امسال استخدامی آموزش پرورش بهترین نیروها را به خاطر چند صدم رد کردند اینهمه نیروی قراردادی سرگردان دانشگاه فرهنگیان با ۱۰ یا ۱۵ سال سابقه را جذب کنید.

*یک زمانی می گفتند اجازه چند شغله بودن را نمی دهند آیا این طرح ورافتاده است یا در شهر ما مجاز  شده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت