پیام شما شنبه ۱۷ خرداد

  • به هرسازمانی که رجوع می شود می فرمایند کارت ملی قدیم اعتبار ندارد!! این درحالیست که ازدو سال پیش کارت ملی ثبت نام شده تحویل نشده ؛ بهتراست تمام کارتهای ثبت نامی را تحویل بعد درخواست کارت ملی جدیدکنند.

*جهت معاینه دندان دکتر دندانپزشک دندانهای اینجانب را در تایم زمانی حداکثر ۲دقیقه نگاه کرد و معاینه کرد و بعد هم گفت که دندانهای شما فعلا مشکلی ندارد. در نهایت هم منشی دکتر مبلغ ۱۵هزار تومن از من بابت همین نگاه مختصر به دندانها دریافت کرد .سازمان نظام پزشکی توضیح بدهد که ایا این مبلغ دریافتی بابت یک نگاه گذرا بدون هیچ کار مهمی روی دندانها طبق دستور العمل سازمان مربوطه این دندانپزشک از مراجعین دریافت
می نماید یا خیر؟رحم و انصاف و مروت در کار طبابت شاخصه اصلی یک دندانپزشک اگر قرار بگیرد و رضایت مریض لحاظ گردد چقدرفعل پسندیده و عام پسندی خواهد بود و دعای همیشگی همراه خواهد داشت در غیر اینصورت نه!

  • به عرض مسئولین محترم قضایی برسانم این جانب به عنوان یک شهروند از تهویه دفاتر قضایی که خیلی شلوغ می باشد و نبود عریضه نویسی مثل قبل که نیست و هزینه بالای وکلا شدیدا گله مند می باشم واز مسئولین محترم قضایی تقاضامندم برای رفع این مشکل اقدامی به عمل بیاورند تا مردم ازین مشکلات رهایی یابند.
  • سلام آوا ؛ متاسفم برای اورژانس بیمارستان … از نداشتن وسایل مورد نیاز برای در اوردن یه هسته آلبالو از بینی بچه سه ساله بعد از نیم ساعت بچه رو عذاب کش کردند اعتراف کردند ما اون وسیله رو نداریم اما دست اقای دکتر گلبویی درد نکند که با یک ثانیه بدون درد و خونریزی هسته را خارج کرد.
  • سلام، در روستاهای پیرانج، پسوج، حاجی آباد القور و…. نه تنها اینترنت تلفن همراه به هیچ نحو وجودنداره، بلکه با وجود بودن تلفن ثابت نیز اینترنت خانگی نداریم بماند که حتی آنتن دهی شبکه ی موبایل نیز در بیشتر مواقع با مشکل روبروست.

*سلام جناب آقای استاندار ضمن خداقوت به شما متأسفانه باید به عرض برسانیم که هنوز تابستان نشده باز قصه پر غصه قعطی آب روستاهای منطقه القورات شروع شده روستائیان از شما دستور رسیدگی دارند. با تشکر از شما

  • چند روز پیش برای مشکلی به بانک مراجعه کردم معاون بانک می گفت بورس باعث شده مردم منابع خود را از بانک ها خارج کنند و همین باعث شده امکان تسهیلات دهی کم شود من سرم از اقتصاد در نمی آید اما از مسئولین تقاضا دارم مراقبت کنند بورس مثل سایر اتفاقات دیگر که مردم را هیجانی به سمت خود می کشد و بعد خیلی ها در آن زمین می خورند نباشد و اینقدر که می گویند بورس باعث تقویت اقتصاد و اشتغال می شود امیدواریم به همین سمت برود و به جای دلال بازی باعث ایجاد کار برای جوانان گردد .
  • آوا از سرنوشت اراضی پادگان چه خبر ؟ بالاخره قرار است پارک شود یا مرکز فرهنگی یا می خواهند در آن خانه سازی کنند هر کاری می خواهد انجام شود فکر کنم نیاز است مباحث ترافیکی در آن دیده شود و حجم انبوهی از جمعیت را به آنجا سرازیر نکنند آینده نگری اولین اصل برای توسعه مناطق شهری است که کمتر در بیرجند دیده شده است و باید مورد توجه قرار گیرد
  • درخت های توت مسیر ایستگاه سلامت واقعا ابتکار جالب و خوبی است که به یادگار خواهد ماند منظره توت خوری عصرهای این مسیر واقعا جالب و انسان رو یاد صفا و صمیمت قبل می اندازد کاشت درختان مثمر اگر در شهر ترویج شود محیط خوبی ایجاد خواهد کرد از شهرداری بابت درختان توت ممنونیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت