پیام شما سه شنبه ۱۳ خرداد

  • قابل توجه شهردار محترم پارک توحید با وجودی که در مرکز شهر قرار داره توجهی بهش نمیشه حوض ها همه خالی آسفالته وسنگ ها کنده شده خیلی جای تأسفه لطفا رسیدگی شود.
  • خواهشا برای روزهای تعطیل و جمعه هم اتوبوس بذارین حداقل یکی دو تا در این روزها هم خیلی سرکارشان  می روند با تاکسی اصلا صرف نمی کند.
  • با سلام گناه مردمان روستاهای بخش مرکزی بیرجند چیست حدود ۷۲ ساعت با وجود بیماری و گرما هنوز با قطعی آب مواجه هستیم لطفا به داد مردم برسید تا کی باید شاهد قطعی آب باشیم اکثر روستاهای بخش مرکزی خصوصا غیوک با این مشکل مواجه هستن لطف کنید به داد ما برسید ما چه گناهی داریم که باید باغ ویلاهای اطراف دارای آب باسند و ما در گرما و بیماری بدون آب لطفا لطفا به داد ما برسید.
  • یه ارگانی نیست این سگ های ولگرد رو جمع آوری کنه؟؟!!
  • عرض کنم مهرشهر بیشتر خیابانها فاضلاب کشی شده علت اینکه جنت ۱۳ نشده چیه؟چه زمانی انجام خواهد شد ؟ لطفا پاسخگو باشین. ممنون
  • *معنی سد معبر چیه؟! غیر این که جلوی رفت و آمد افراد گرفته بشه. از بهمن پارسال در خیابان … یک باب مغازه را داربست بستند حالا بعد از چند ماه دور داربست را کیسه کشیدند که کلا پیاده رو بسته شده، خیابان هم که همیشه خداماشین ها دوبل می ایستند، شما بگویید مردم از کجا عبور کنند؟ آیا از نظر شهرداری این سد معبر نیست؟؟
  • مسئولین محترم لطفا برای خاک هایی که کنار مصلی ابوالفضلی سه راه اسدی ریختین یه فکری بکنین مردم این محله به خاطر خرابکاری هایی طرح فرزان که نیمه کاره مانده به اندازه کافی خاک وآلودگی استشمام می کنند  کوچه ها به اندازه کافی خاک وخرابی دارد فکر می کنم دیگه نیازی نباشه که همه بلاها رو روی سر مردم این محله در بیارین ، واقعا آیا روزی خواهد رسید که مردم این محله بدون ترس و با خیال راحت از خانه ها بیرون بیایند لطفا به این محله هم کمی رسیدگی بفرمایید
  • موضوع مهریه باعث منبع درآمد و تجارت و سوءاستفاده بعضی از خانمها شده که آقایون رو سرکیسه می کنند که این موضوع در بحث فرزندآوری و جمعیت و ازدواج که مورد تاکید رهبری هم بوده بی تاثیر نخواهد بود.
  • سلام آیاکسی هست به عزیزان منابع طبیعی بگه مامور گشتی که پاسدار اراضی ملی هست چقدر بخشنامه ها رو مرور می کند تا بفهمد وقتی به محلی اعزام می شود باید چه چیزهایی رارعایت بکند با زنگ هرکسی اعزام و بدون هیچ وپوچ مردم را در اراضی خودشان دچار مشکلات می کنند.
  • همه قبول داریم در اسلام ملاک برتری به مال و ثروت نیست ولی قوانینی از قبیل قانون شان و جایگاه خانواده زن از نظر ثروت وجود دارد که این ملاک ها را زیر سوال میبرد و سبب برخی از طلاق هاست.
  • سلام آوا من بیرجندی هستم و همسرم از دیار خوسف از خبر موفقیت های فرماندار محترم آنجا خیلی خوشحال شدم و جای تقدیر دارد انصافا وقتی می رویم و طی چند سال اخیر سرمایه گذاری ها را می بینیم جای خوشحالی دارد ولی به عنوان یک بیرجندی سوال می کنم آیا در مسیر رشد و توسعه استان توجهی به مرکز استان و بیرجند هم می شود خیلی بد است که از مرکز استان برای کار به شهرستان های دیگر می روند  من نمی گویم شهرستانها نباید داشته باشند ولی باید متوازن باشد همانقدر که به شهرستان ها رسیدگی می شود به مرکز استان هم برسند اگر بررسی کنید خواهید دید که در این سال ها با توجه به حجم خدماتی که بیرجند به کل استان می دهد و حجم مراجعات به استان زیرساخت های موجود حتی پاسخگوی یک شهرستان نیست چه برسد به پاسخگویی به کل استان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت